środa, 31 lipca 2013

Rozdział 16

Z  perspektywy Mii
Kiedy tak oglądałam telewizje poszłam się przebrać i uczesać udałam się na górę do pokoju Hazzy ponieważ mamy łazienkę  w pokoju starałam się być cicho ponieważ Styles usnoł ponownie a minęło niewiele bo zaledwie 15 min
Uchyliłam okno bo w pokoju było dosyć duszno po czym od razu podreptałam do łazienki
umyłam  ciało i włosy ,dokładnie zęby potem zabrałam się za twarz zwilżyłam ją zimna woda dając mojej twarz trochę się rozbudzić wysuszyłam włosy , nałożyłam krem i bazę na policzki nałożyłam trochę różowego pudru ,   na oczy nałożyłam kontrastujące mi do oczu cienie po czym rzęsy przejechałam maskarą przebrałam się w wybrane dla mnie żeczy czyli sukienka w kwiaty podkreślająca moje nogi Harry lubił tą sukienkę zawsze kiedy w niej chodziłam oglądał się wiedz to był dobry znak do tego parę dodatków i balerinki na koniec jeszcze tylko psiknęłam się moimi ulubionymi perfumami włosy pozostawiłam takie jakie były tylko wyprostowałam je kiedy wyszedłem z łazienki postanowiłam że zrobię śniadanie Harremu i przy okazji sobie Hazza cały czas spał wyglądał słodko mogłabym wpatrywać się w niego godzinami no ale cóż śniadanie samo się nie zrobi wiedz tylko uśmiechnęłam się i wyszedłam z naszego pokoju
Udałam się na dół ale chyba usłyszałam otwieranie się drzwi wejściowych nie myliłam się do domu wszedli Liam i Daniele
L ooo cześć Mia
M hej
L to jest Daniele moja dziewczyna
dziewczyna wydawała się być naprawdę sympatyczna
D cześć dziewczyna podała mi rękę
Uśmiechnęłam się do niej i uczyniłam ten sam czyn co ona
L to my idziemy do salonu
M ok. ja ide zrobić śniadanie jedliście już cos ?
D tak
M okej nie wiecie  o której będzie Lou i Zayn ?
L powiedzieli że przed samym wyjazdem przyjadą  z Perria i Elką
M ok. dzięki
L nie ma sprawy
Z perspektywy Emily
Było mi bardzo źle wiedząc że mój ukochany za pare godzin po prostu mnie zostawi ale takie jest życie tego nie zmienię stałam pod prysznicem pozwalając wodzie swobodnie spływać do moim ciele to zawsze mnie odprężało na włosy nałożyłam mój szampon po czym, starranie wmasowałam produkt zmyłam szampon i po wyjściu z prysznica otuliłam się moim miękkim białym ręcznikiem wytarłam starranie ciało po czym przebrałam się w prze zemnie wybraną sukienkę i vansy lubiłam takie połączenia sukienka była koloru niebieskiego więdz vansy były czarne umyłam zęby i pomalowałam się na koniec popsikałam się perfumami i wyszedłam z łazienki Niall ciągle spał  musiał być bardzo zmęczony udałam się na dół skąd dobiegały już dzwięki czyli pewnie Mia wstała kiedy zeszłam miałam rację zauważyłam Mie ale także  Liam i Daniele

E cześć wszystkim
M hej
L no cześć
D hej
Udałam się do salonu i przedstawiłam się z Daniele była nawet miła potem udałam się do Mii aby jej pomóc
E to co robimy na śniadanie dla tych głodomorów ?
M sama nwm może jajecznicę z bekonem
E ok.
Po 15 min wszystko było gotowe
Z perspektywy Mii
Usłyszałyśmy czyjeś kroki więdz pewnie chłopaki wstali nie myliłyśmy się
Kiedy spoglądałam na Hazze ten dobrze znany mi uśmiech włosy które były ułożone w niesamowity sposób
H hej kotku przysunął mnie do siebie i cmoknął w usta
M hej uśmiechnęłam się do niego
Przytulił mnie tak że ja stałam pierwsza a on  za mną objął mnie rękami czułam te perfumy
Do ucha szepnął mi
H pięknie wyglądasz
M dziękuję
H ach będzie mi brakowało takiego widoku piękności
M a mi tych twoich loków
Pocałowaliśmy się tym razem czulej
H chciałem ci jeszcze powiedzieć że o pieniądze nie musisz się martwić mamy wspólne konto bankowe a pieniądze będą wpłacane co miesiąc wiedz na rachunki i swoje potrzeby nie musisz się martwić na koncie są już pieniądze
M przcież ja tez mam prace
H ale mężczyzna powinien  zarabiać wiedz nie krępuj się bo to jest wspólne  tego korzystam tak samo ty jak i ja
M kocham cię
Po wypowiedzeniu tych słów zamknął  moje usta pocałunkiem
Z perspektywy Emily
Usłyszałam czyjeś kroki Zobaczyłam Nialla tego którego tak kochałam jego ułożone włosy jego uśmiech będzie mi tego cholernie brakowało no ale co ja poradzę
N dzień dobry pani a raczej ślicznotce
E no hej
Na powitanie postałam całusa w policzek sprawdzałam coś w swoim telefonie Horan wykorzystał to i kiedy pisałam coś jednym ruchem zabrał mi telefon i złączył nasze usta w pocałunku on to jednak jest dobry w te klocki
N no co stęskniłem się
E ale ja nic nie mówię skoro się już tak bardzo stęskniłeś no to choć tu
Znowu jego usta musnęły moje położyłam moje ręce na jego szyi bawiąc się jego włosami oderwaliśmy się od siebie śmiejąc się
Mia i Harry usiedli już przy stole z jedzeniem wiedz to samo uczyniliśmy …..

 Hej dzięki za tyle kom i wejść jest już nas ponad 1375  to niewiarygodne wielkie dzięki dodałyśmy nowy rozdział i przepraszamy bo ostatnio wg nie ma na blogu imaginów dodamy coś jutro napewno jeżeli ktoś jak mówie napisał imagina no to napiszcie na ask link tutaj i chce sie z nim podzielić http://ask.fm/kissyoublog 

1 komentarz: