poniedziałek, 15 lipca 2013

Ważne !

Siemka tutaj Magda i Wiola mamy do was pewne pytanie ponieważ jak już pare osób zauważyło że mamy nie zaciekawy nagłówek na blogu także może ktos zna kogoś albo umie sam zrobić jakiś fajny nagłówek na naszego bloga ważne by był ciekawy i oczywiście na temat może sie w nim znajdowac tytuł naszego bloga czyli " Moje życie odmieniło 1D " nasi bohaterowie czyli Mia , Harry , Niall i Emily  to już od was zależy jak chcecie ozdobić naszego bloga jeżeli  ktoś ma tez jakieś porady związane z naszym bogiem czyli np do rozdzałów to pisać śmiało w sprawie nagłówka piszcie na ask ling http://ask.fm/kissyoublog pozdrawiamy :)

6 komentarzy:

  1. Hej ja już zrobiłam wam tło nie wiem czy będzie się wam podobało no ale macie :)

    http://ask.fm/Weraa1902/answer/57390583309

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę wejść w to chyba link jest zły ale dzieki za chęci zdradze ci że już mamy zrobione tło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem to jest moje takie na różowym tle i są postacie wklejone ;p To ja zrobiłam to do mnie pisałaś na asku ;)

      Usuń
  3. a no tak zapomniałam to dzięki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje ze pomogłam i że sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń