poniedziałek, 8 lipca 2013

Rozdział 9

H dziewczyny chodzice zabierzecie swoje żeczy i jedziemy do nas
M ok.
M Emily masz kluczki od domu ?
E tak
Kiedy otworzylyście drzwi przerzyłyście szok dom wyglądał jakby przeszło w nim tornado wszystko połamane
E co tu się stało !
N wow i wy chciałyście mieszkać same ?
M wiadomo kogo to sprawka
H zostawcie to nie warto już zbierajcie się i spadamy
E to my idziemy na górę
Z perspektywy Emily nie mogę w to uwierzyć jak to mogło się zdarzyć kto to zrobił wiadomo przecież ale skąd mieli nasz adres to niemożliwe boje się ich ogromnie ale teraz mam przy sobie Nialla i puki co przy nim niczego się nie boję ale gorzej z Mia ona jest troche bardziej emocjonalna to przez jej dzieciństwo a teraz jeszcze to dobrze ze jednak Harry nie pozwolił jej skrzywdzić pakuje się i spadam z tąd jestem zmęczona tym już
Z perspektywy Mii
To nie może się dziać nie teraz przypomina mi się moje dzieciństo tak dla niektórych to były piękne czasy ale nie dla mnie w domu byłam zawsze ta zła dziewczyną bylam bita za każde złe słowo za każdy czyn nie mam zamiaru stracić tego co teraz mam Harrego jego kocham i będę on mnie zawsze ochroni jestem tak potwornie zmęczona że nie wytrzymam
Dialog
Po około 15 min byłyśmy już spakowane
E Mia masz już wszystko ?
M tak a ty ?
E też to ja spadamy z tąd ?
M jasne nie chce już tutaj być
Kiedy wyszłyście z domu chłopaki pomogli wam z walizkami a wy wsiadłyście już do samochodu  byłyście tak zmęczone że prawie usypiałyście
Z perspektywy Harego
Wiem na pewno jedno nigdy jej nie zostawie prędzej czy później z nią porozmawiam ale nie teraz oczy miała podpuchnięte ale tez zaspane nie wybacze Sb kiedy stanie jej się coś złego nie poto czekałem na nią tyle aby teraz przez jakiegos dupka stracić
Kiedy tylko zauważyłem jak powoli zasypia przytuliłem ją do siebie a ona powoli zaczeła zamykać oczy cmoknąłem ją w czoło i po chwili już spała
Z perspektywy Nialla
Nie pozwolę ci odejść nie pozwolę cię zranić rozumiesz nie pozwolę kocham cię i nie opuszczę kiedy tak patrzyłem się na ciebie wyglądałaś jak nie z tego świata ale oczy były wypełnione nie tą radościa ale smutkiem przez jednego swira ty nie będziesz cierpiała o nie byłaś bardzo senna więdz przytuliłem cię do siebie i położyłaś się na moich kolanach na koniec pocałowałaś mnie i usnęłaś

Dialog

H Niall Emily śpi ?
N tak a Mia ?
H tez rano kiedy już się wyśpią musimy z nimi porozmawiać
N wiem ale na razie niech troche odetchną
H masz rację pewnie takich sytuacji będzie więcej
N własnie tego się obawiam
H wiemy jedno skrzywdzić ich nie damy
N ale musimy im też powiedzieć bo w końcu zaczyna się trasa koncertowa
H o tym porozmawiamy jutro
Po 10 min byliście na miejscu
Z perspektywy Nialla
Uniosłem cię najdelikatniej jak tylko umiałem ponieważ spałaś zaniosłem do mojego pokoju poprawka teraz już naszego przykryłem cię kołdra i poszedłem po twoje torby kiedy już to zrobiłem przebrałem się i sam położyłem się obok ciebie wyglądałaś słodko kiedy spałas zmęczony zasnołem
Z perspektywy Harrego
Wziołem nie probując nawet budzić cię na ręce nawet kiedy śpisz wyglądasz nieziemsko ułużyłem cię na naszym łózku a sam poszedłem po twoje żeczy po drodze Minołem się z Zanem który najwyraźniej szedł do kuchni podziękowałeś mu za pomoc i połżyłem się obok ciebie na łóżku cmoknąłem w czoło i sam zrobiłem to samo co ty
Ranek
Z perspektywy Mii

Był ranek około 9 promyki słońca wkradały się przez koronkową firankę przypomniał mi się wczorajszy dzień był on okropny gdyby nie 1D byłabym teraz najpewniej w szpitalu cała pobita albo gorzej nie chce myśleć o wczorajszym dniu i nie będę tego robiła teraz już jestem bezpieczna postanowiłam że kiedy ogarnę się zrewanżuję się  im za pomoc i zrobie coś dobrego na śniadanie doszłam do wniosku że lepiej przy śniadaniu opowiemy z Emily cała prawdę o naszych związkach w Polsce . Mój kochany Hazza jeszcze spał wyglądal na bardzo zmęczonego pocichu wyszłam z łóżka i otworzyłam swoją torbę wyjęłam z niej potrzebne żeczy pocałowałam Harego w policzek a on tylko lekko się uśmiechnął i spał dalej wiedziałam że jest zmęczony dlatego nie budziłam go poszłam do łazienki kiedy ubrałam się już i  umyłam zęby wziełam się za włosy rozczesałam je i pozostawiłam rozpuszczone nałożyłam lekki makijaż i kiedy  wychodziłam

Z perspektywy Emily
Słońce dało po sobie już znaki kiedy otworzyłam oczy zobaczyłam wtulonego w pierzynę Horanka od razu dałam mu całusa wiedziałam ile dla mnie zrobił bylam cholernie wdzieczna losowi że wtedy był przy mnie wygramoliłam się z łózka i jak najciszej podeszłam do mojej torby wyjęłam potrzebe mi żeczy i kiedy wychodziłam już zauważyłam wychodzącą z łazienki Mie więdz postanowiłyśmy że Mia poczeka na mnie
 Dialog
E oo hej Mia J
M siemka
E jak się czujesz
M  Nawet dobrze a ty ?
E też wsumie
M słuchaj tak myślałam że może zrobimy dla wszystkich śniadanie ?
E świetny pomysł
M to choć
E a myslałś już żęby im powiedziec ?
M tak a my przeciez tez musimy zadzwonić do Caroline opowiedzieć jej o tym kiedy następny wybieg i sesja z chłopakami
E właśnie to bierzemy się do roboty !
Po niecałych 30 min jedzenie było gotowe wybiła już godzina 9 30
Postanowiłyśmy zadzwonić do Caroline
C halo ?
M hej Caroline tutaj Mia i Emily
C hej
M i E musimy pogadać bo wiesz musimy ci o czymś opowiedzieć
C słucham
M i E kiedy mieszkałyśmy w Polsce miałyśmy dwóch chłopaków żyłyśmy w toksycznych związkach byłyśmy bite i wg teraz oni nas znaleźli kiedy byłyśmy na imprezie z 1D a tak wg  to Mia chodzi z Harrym a Emily z Niellem
C rozumiem was a zostałyście pobite ?
E nie tylko oni i właśnie o tym chciałyśmy ci powiedzie
C dobrze nie martwcie się tym coś wymiślimy ale nie może być tak jesteście modelkami a na takie zachowanie pozwolić sobie nie możecie
M wiemy
C teraz ja wam musze coś powiedzieć pamiętacie o wspomnianej przezemnie sesji z 1D ?
E tak
C odbędzie się ona dzisiaj około 18 więdz macie jeszcze dużo czasu następna sprawa jutro mamcie wybieg strojów kąpielowych na 17 musicie tam być gdzie ostatnio
M ok.
C to to wszystko
E to paa
C to  dozobaczenia
Koniec rozmowy
Rozmawiałyśmy jeszcze we dwie ze 45  min czas szybko zleciał na górze już ktos hałasowal wiedz na pewno już częśc z 1D  wstała
E Mia sprawdzisz którzy już wstali
M jasne
Okazało się że wstali już Zayn , Liam  i Lou
M chłopaki ciszej bądzie Niall i Harry jeszcze śpią
Liam no sorrki
M chodzcie na śniadanie
Lou to jest już sniadanie ?
M tak gofry
Z od dzisiaj robicie nam sniadania xD
M hehe dobra złaźcie na dół
Lou i jak podoba wam się nasz dom ?
E tak jest naprawdę ładny ale czystością to tu nie świeci
Z oj tam oj tam
M Emily może my choćmy po reszte bo tamci jeszcze śpią
E no ok.
Z perspektywy Emily
Poszłam na górę kiedy tylko weszłam do pokoju Nialla od razu na mojej buzi pojawił się uśmiech kochany Horanek był przykroty po same uszy podszedłem do niego i powiedziałam do ucha
E kochanie wstawaj razem z Mia zrobiłyśmy śniadanie
N ok. już wstaję
Kiedy tylko odróciłam się żeby spojrzeć na zegarek która jest godzina Niall gwałtownie się podniosł przewijając mnie przez swoje ramie
N hmm pomyślmy co by tu zrobić
Nial ułuzył mnie tak że ja lezałam na placach a on  na mnie
E a może to jednym ruchem przewinełam horanka na placy a sama położyłam się na nim patrzyłam mu się prosto w oczy
N sprytnie pocałowaliśmy się namiętnie
N kocham cię
E ja ciebie też
E dobra chodz bo wszystko wystygnie
N ok. to tylko się przebiorę
E czekam
 Po niecałych 10 min Niall był już przebrany wiedz zeszliśmy na dół
Z perspektywy Mii
Kierowałam się do pokoju Hazzy od samego początku czekała mnie niespodzianka ponieważ mój kochany Hazza już nie spał
H dzień dobry kochanie
M hej posłałam mu ciepły uśmiech
M chodz na śniadanie bo zrobiłam je razem z Emily
H już idę ale chodz na chwilkę bliżej musze ci cos powiedzieć
M ok.
H usiądz
M coś się stało
H ymmm nic i po tych słowach dostałam całusa w usta od Harrego
H ha wygrałem
M Osz ty za kare poczochrałam mu włosy
Na co on zaczoł mnie łaskotać że Az musiałam się połozyć on jednak to wykorzystał bo od razu usiadł na mnie
H hmm i co teraz ?
M oj ja to się z Tb nie nudze a Co chcesz ?
H kolejny buziak
M no niech będzie
Pocałowałam go namiętnie
M to jak ubieraj się i chodz
H Mia !
M słucham ?
H kocham cię
M ja ciebie też
Po  10 min Harry był już gotowy zaraz dołączyliśmy już do reszty
Dialog między wszystkimi
H cześć wszytkim
Wszyscy odpowiedzieli hórem Hej
E to może ja pójdę po gazetę bo jest pewnie w skrzynce
Kiedy doszłam do skrzynki przezyłam szok na pierwszej okładce znajdowała się moja twarz i Mii
E no to mamy problem
N czemu
E a temu i żóciłam gazetą prosto na stół
Mia kiedy to zobaczyła zachłystneła się aż piciem
M co to do holery jest !
H Paul nas  zabije

Na pierwszej okładce znajdował się dość ciekawy artykuł między innymi
Ł 1D i ich nowe dziewczyny ostatnio Niall Horan i Harry Styles zostali przyłapani na imprezie w towarzystwie pięknych dziewczyn ze źródeł winika że wybranki maja naimie Emily i Mia na dowód zdjęcia


 tutaj znajduje się Mia




 a tutaj Emily

M taa was Paul a nas wasze fanki
N skąd oni wg wzieli te zdjęcia
Z dobra spokój przeciez to nic strasznego to samo było ze mna Lou i Liamem
Lou właśnie
H wsumie prawda
E i tak to wyszło by na jaw takie jest ryzyko bycia z gwiazdą
N musicie się przyzwyczaić
H właśnie będzie dobrze
M a właśnie dzisiaj na 18 mamy sesje zdjęciową z wami
Z a no tak Caroline cos wspominała
Liam a tak wg Dzięki za śniadanie
E nie ma sprawy i tak to my jesteśmy wdzięczne za tą sprawę z tamtymi dupkami
M to może jak wy już wszyscy zjedliście to możemy pogadac ?
H jasne
N ok.
E chcemy wam opowiedzieć bo wsumie to już czas oco wg chodzi z tym Dawidem i Kamilem
Z o to samo chcieliśmy się was zapytać
M więdz tak kiedy mieszkałyśmy jeszcze w Polsce to oni byli naszymi chłopakami i to nie był taki milutki związek każdego dnia byłyśmy bite katowane wręcz traktowane jak zabawki wbrew swojej woli
Kiedy tak o tym mówiłyśmy z naszych oczu popłynęły łzy
H Hej Mia nie płacz
M to nie jest proste przez tyle lat to ciągnęłam
N Emily już jest dobrze
E wiem teraz to wiem
E nikt nam nie pomógł wszyscy się ich bali ale my po ukończeniu 18 lat miałyśmy już wyjechać ale szkoła nam tego zabraniała więdz kiedy miałyśmy już po 19 lat kopnęłyśmy ich w dupe ale nawet w dzień wylotu było źle zabraniali nam tego nawet kiedy próbowałyśmy zerwać z nimi jaki kolwiek kontakt nie mogłyśmy przeprowadzałyśmy się z miejsca na miejsce
N a waszi rodzice ?
Po wypowiedzeniu tych zdań Mia i ja wybuchłyśmy płaczem każda z nas siedziała obok swojego chłopaka więdz od razu Się przytuliłyśmy
H ej co się dzieje proszę nie płacz jest już dobrze
M nasi rodzice nie żyją moji i rodzice emily zgineli w wypadku samochodowym w samochodzie mojej mamy
N nie wracajmy już do tego
E wychowywała nas moja ciocia ale ona ciągle pracowała
H musiało być wam ciężko
M i tak było
Z dobra może skończmy już ten temat
 Liam macie teraz nas mieszkacie u nas i jest już dobrze
siedziałyśmy w Emily wtulone w swoich chłopaków oni nic nie mówili tylko po prostu nas przytulili
rozmawialiśmy przez dobre 2 godziny we 4
H dziewczyny musimy wam tez cos powiedziec
M no mówcie
N za około 2 tyg wyjeżdżamy w trase koncertową
E co ! i mówicie o tym dopiero teraz
Z perspektywy Emily
Byłsmy na nich tak zdenerwowane że wybiegłyśmy od razu z pokoju i obie pobiegłyśmy szybkim tępem do łazienki szybko się zamknęłyśmy bo byłyśmy szybsze od Harrego i Nialla
Wybuchnelysmy płaczem
E to nie może być prawda
M ale jest
H Mia otwórz
M nie chłopacy pukali w drzwi bezskutecznie
N Emily proszę
E do holery nie słyszysz nie i koniec idziecie Sb
N i H nie pójdziemy najwyżej wywarzymy drzwi
M i E nie odwarzycie się
H i Na chcecie zobaczyć
Po 5 min drzwi od łazienki zostały wywarzone z pomoa całego 1D
E fuck
M brawo Harry otworzyłes drzwi
E oklaski chodz Mia
N i H stop wy nigdzie nie idziecie
M Harry słońce to się gróbo mylisz
Harry spojrzał się na Nialla ze złowieszczym uśmiechem
E i M mamy zdrowo przejebane
E i  nie odwarzycie się
N błagam przed chwilą wywarzyliśmy drzwi
I po tych słowach Niall wzioł mnie na ręce a Harry Mia
M Harry !
E Niall !
Zanieśli nas do pokoju Nialla który niestety miał zamek
N nie ruszycie się z tąd dopki nam nie wytłumaczycie o co wam chodzi
E ty się jeszcze pytasz nie powiedzieliście nam że za 2 tyg wyjeżdżacie na ile ?
H nie ważne
M na ile się pytam !
N 8 miesięcy
E no to mało myslisz
H a co będzie tęskniły
M nie wiesz co oczywiście ze tak idioto !
Po tych słowach chłopaki chyba obmyślili plan bo po prostu podszedli do nas i przytulili próbowałyśmy się z Mia wyrać biłyśmy ich ale na nic oni po prostu trzma nas i tyle czekali aż się uspokoimy
Kiedy patrzyłam się w oczy Niallowi nic nie robiłam widziałam ze on będzie w domu już tylko trochę a potem już tylko same kiey spojrzał się na mnie nic nie zrobiłam tylko po prostu pocałowałam odwzajemnił go
 Z perspektywy Mii
Kiedy spojrzałam się w oczy Harremu widziałam w nich smutek kiedy postanowiłam że nie będę się kłuciła po prostu kiedy spojrzał mi się w oczy zrobiłam to pocałowałam go namiętnie własnie tego potrzebowałam teraz uczucia  kiedy oderwaliśmy się od siebie
H to jak wybaczacie nam ?
M tak
E tak
N kochamy was ej wiedzie że już jest 17
E o kurcze zbieramy się
M chłopaki macie 1 godz na ogarnięcie się zaraz jedziemy na sesję
Z spk
Lou ok.
Liam wiem xD
Po 1 godz każdy był już ubrany i gotowi do pracy wszyscy podjechaliśmy już pod duza pracownię fotograficzną  

Jest i wyczekiwany rozdział 9 w rozdziale 10 będzie się działo xD jakzwykle prosimy was  o kom i dodamy nakiś imagin tym razem z Niallem pozdrawiamy i zapraszamy Magda i  Wiolka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz