sobota, 20 lipca 2013

Rozdział 13

Z perspektywy Mii
Emocje były wielkie kiedy powiedzieli że za 3 sekundy mam wychodzić serce omal mi nie wyskoczyło Caroline odliczała 3-2-1 krzyknęła Idziesz
Wiedz poszedłam przed siebie flesze były skierowane na mnie Harry był ustawiony po mojej lewej stronie uśmiechał się i zaciskał dolną wargę wiedz kiedy wracałam spojrzałam się na niego dyskretnie jednak muszę częściej chodzić w strojach kąpielowych
Z perspektywy Emily
Kiedy Mia poszedła już Caroline odliczała mi 5 sekund teraz moje nerwy szalały 5-4-3-2-1
Idziesz ! ruszyłam od razu moje włosy falowały Niall spoglądał na mnie z wielkim uśmiechem kiedy wracałam zobaczyłam że puścił mi oczko hmm to chyba dobry znak wróciłam od razu musiałam ubać się drugi raz bo teraz to ja idę pierwsza
Ubrali mnie tak szybko że nawet nie zdążyłam policzyć  do 15 Mia była już gotowa ustawili mnie a serce uspokoiło się
C dziewczyny świetnie a teraz Emily za 5-4-3-2-1- idziesz znowu poszedłam przed siebie teraz Niall wyglądał już bardziej seksownie niż wtedy strój miałam bardziej skąpy niż wtedy i miałam więcej dodatków Mia miała podobnie
Z perspektywy Mii
Emily poszła już teraz kolej na mnie stres Minoł naprawde szybko Harry hmm jak to Harry kiedy tylko ubiore się właśnie tak jak teraz czyli mam bardziej skąpy strój i więcej dodatków szaleje a teraz zobacze
C Mia idziesz już
Szłam przed siebie pewnie dlatego że najważniejsza osoba w moim życiu była tóż obok wiedz nie martwiłam się niczym ważne że jest kiedy wracałam Harry a raczej po jego ciale i oczach można było rozpoznać czego teraz chce ale niestety nie teraz jeszcze tylko teraz wszystkie modelki Ida w jednym ciągu i  będzie po pracy
Caroline dała znak Emily a ja ruszyłam zaraz za nia potem reszta modelek a było ich około 25 nie licząc nas szła za nami pokaz dobiegł końca uściskałam Emily mocno
M Emily udało się
E no a co miało się nie udać ale za to widziałaś Nialla i Harrego ?
M hahah tak zauważyłam mieli na nas ochote
E własnie wiem wkońcu to ich ostatni pokaz przed trasą bo potem ich już nie będzie nie wiem jak wytrzymamy
M ja tez nie
E powiesz Niallowi że jestem u Caroline muszę się jej spytać kiedy następny wybieg i nasza wypłata
M ok. i dzięki  to czekamy przy wyjściu za około 15 min
E spoko okej
Kiedy Emily już poszła Nial od razu wpadł mi w oczy podszedłem do niego i powiedziałam gdzie znajduje się Emily uśmiechnął się i odpowiedział krótkie ale miłe dzięki
Nareszcie zobaczyłam Harrego rozglądal się kiedy go zobaczyłam pobiegłam do niego on kiedy mnie zauważył uśmiechął się i ustał wiedział że podbiegnę kiedy już byłam blizko niespodziewanie rozłożył ręce i zaczoł mną kręcić
M hehe dobra wariacie uspokój się
H nie moja wina że wariat jest w tobie zakochany po uszy
M no i wzajemnie
Kiedy Harry przestał mną kręcić przytulił mnie ponieważ był wyższy odemnie uniosłam głowę on pokazując swoje białe żeby pocałował mnie kiedy go całowałam czułam motylki w brzuchu to tak smakuje prawdziwa której ja nie doznałam wcześniej z tamtym  dupkiem
M kocham cię
H ja ciebie też
Swoją ręką chwycił się mojej i udaliśmy się w stronę wyjścia
Z perspektywy Emily
Kiedy załatwiłam już wszystkie sprawy z Caroline ujrzałam zaraz przed drzwiami Nialla opierającego się o futryne wyglądał bosko
N no dzień dobry pani ślicznotce mówiąc to wzioł mnie na ręce tak jak się Bierzę pannę młodą i obrócił mna parę razy całując się za mną namiętnie moje ręce oplotłam przy jego szyi bawiąc się jego bląd włosami Kiedy już skończyliśmy zaczęliśmy się śmiać
N no to jak księżniczko możemy już iść
E tak przed wejściam mieli czekać Harry i Mia więdz zbieramy się
Jego ręka powędrowała na moje biodro objął mnie tak że czułam jego dobrze mi już znane perfumy przy wejściu spotkaliśmy moją przyjaciółkę i jej chłopaka wiedz mogliśmy już jechać
kiedy wyszliśmy fanki krzyczały bardzo głośno narzuciłam na siebie swój sweter to samo zauważyłam że zrobiła Mia
spojrzałam się na Mie i zapytłam się ej może my choćmy do samochodu a niech oni dadza trocha autografów bo fanki też stają już dosyć długo
M ok. one też zasługują na swóją tak jakby wypłatę
Po tych słowach powiedziałyśmy chłopakom aby dali autografy porobili Sb zdjęcia a my pójdziemy do samochodu oni najpierw spytali się czy na pewno potaknęłyśmy głowami a oni poszli w tłum krzyki zrobiły  się głośniejsze wiedz kiedy poszłyśmy do samochodu włączyłyśmy Sb muzykę z  radia w głośniku rozbrzmiewała już głośnia muzyka po 40 min chłopaki wrócili kiedy wyjrzałam przed szybę bardzo dużo fanek miało uśmiech na twarzy ile taki głupi autograf uszczęśliwia pomyślałam my z Mia gadałyśmy kiedy ich nie było i żartowałyśmy więdz odziwno przed ten czas nie nudziło się nam za kierownica był Niall Harry siedział z przodu a ja z Mia na tyle
M Harry a jutro której wyjeżdżacie ?
H około 11 już będziemy się zbierać każdy z chłopaków nocuje u swojej dziewczyny więdz będziemy w domu we 4
E mi pasuje
N przynajmniej Emily wyśpimy się  nie tak jak ostatnio że Lou przez całą noc krzyczał coś do okna
E no ty mów za siebie ja się przynajmniej śmiałam

Droga zajęła nam 10 min dojechaliśmy już Niall wyjął klucz i otworzył drzwi ustaliliśmy że za 1 godzine wydzimy się na dole wiedz nikt nie miał przeciwko temu i udaliśmy się do swoich pokoi ……..

Siemka i jak podoba się komentujcie jak u was wakacje bo u nas to super Pozdrawiamy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz