czwartek, 18 lipca 2013

Rozdział 12


Z perspektywy Emily
Pocałowaliście się kiedy już skończyliście postanowiliście iść po Mie i Harrego po reszta 1D
nie musiała być na pokazie i każdy poszedł do swojej dziewczyny
N Harry i jak Mia żyje powiedział śmiejąc się wyglądał wtedy tak seksownie że przygryzłam dolną wargę blondyn zauważył to i uśmiechął się
N uwielbiam kiedy to robisz
M uwierz mi ja też uwielbiam te twoje ruchy i uśmiech
N i nazwajem
H ej Horan nie ze mną te numery
Kiedy to mówil akurat weszedł do naszego pokoju z ubraną już Mia na dworze było dosyć chłodno jak to noc wiedz miala sukienke ale na to sweterek ubrałam się podobnie jak ona i do tego szpilki po przed studiem na pewno będzie dużo osób czyli trzeba się troche ładnie ubrać
Z perspektywy Mii
N no co pierwsza dziewczyna która tak cię wyrolowała
M oj wiem jestem dobrą aktorką ale Emily mi pomogła
E nie chwaląc się jesteśmy dobrymi aktorkami ale nie mogłam wytrzymać ze śmiechu
H tak zobaczymy Sb jak my z Niellem wywiniemy wam numer
M mówiłam zgole ci loki
 E a ja zamknę lodówke
H kochasz moje loki
M tak jasne uwielbiam mówiąc to poczochrałam mu włosy
N zbierajcie się bo za chwile musicie być już przy studiu a jak zwykle pewnie będzie tam tyle fanek i gwiazd w pierszym rzędzie a wy idziecie pierwsze obciachu nam tam nie zrobić
E oj tam oj tam
M  taa dzieki Tb jeszcze bardziej się denerwuje
N a proszę bardzo
M oj Emily ja ci pomoge z tą lodówką
E hehe dobra zbieramy się
Po niecałych 10 min każdy był już ubrany wiedz weszliśmy do samochodu
Prowadził Niall wiedz z przodu siedziała Emily z tyłu
H dziewczyy jak wy wg idziecie ?
M najpierw idę ja ale w drugiej turze pierwsza idzie Emily mówiąc głownie to my zaczynamy oba pokazy
N są modelkami od paru dni a już rozpoczynają pokazy
E no widzisz będziemy sławniejsze od was
H od nas się nie być sławniejszymi
M tak tylko uważasz a pocałuj mnie przy paparazi to będą u mnie we wszystkich gazetach mówili
N no ale dzięki nam  
E taa
Nie mineło nawet 10 min a już byliśmy na miejscu
Ostre światło fleszy dawało się we znaki przyprawiało to o lekki ból głowy ale można było w miare wytrzymać zaraz kiedy podjechaliśmy pod drzwiami zjawił się Paul i Caroline
C dziewczyny ! szybko migiem mi do środka
P co wy tak długo
H a tak wyszło to przez one
M tak zwal na nas W głębi duszy śmiałam się ale zrobiłam minkę foch i poszedłem przed siebie
C wy idziecie prosto a wy chłopaki z Paulem w bok bo tam wejdziecie spokojniej
E ok.
Caroline szybko zabrała nas do makijażystek gdzie po 15 min obie byłyśmy gotowe teraz fryzury stres narastał z każdą sekundą
Ja włosy miałam pofalowane  oczy lekko kredką czarnym cieniem i różem na policzkach podobało mi się to  Emily umalowana na bóstwo jej różowe policzki wyglądały prześlicznie ja to mam jednak piękną przyjaciółkę w takich chwilach właśnie uświadamiasz sobie własnie to ile ona jest warta zasługuje na kogoś wyjątkowego mam nadzieje że Niall właśnie daje jej to  poczucie bezpieczeństwa jakie ja z Harrym utrzymuje
M Emily wyglądasz przepięknie
E nie gadaj jestes prześliczna mam szczęście że mam taką boska przyjaciółkę
M ja też przytuliłyśmy się ale Caroline szybko zabrała nas do stylisty gdzie tylko ubrali nas w niecałe 10 min w stroje kąpielowe obydwie miałyśmy jednoczęściowe wiedz było dobrze
Emily miala jasnoróżowy kostium odsłaniający jej chudy brzuch ja miałam koloru miętowego który też odsłanial  mój brzuszek Caroline  następnie zabrała nas już pod wybieg każdej z nas zrobili jeszcze zdj żeby zobaczyć czy wszystko jest ok. i za 10 min miało się zacząć
Stres był już ogromny miliony  myśli krążyły po mojej głowie czy będzie dobrze ? może nikomu się nie spodobam
E Mia uspokój się będzie dobrze
M mam nadzieję przytuliłam się do niej po ty było mi od razu lepiej Ale kiey Harry i Niall przysiedli byłam zaskoczona
H powodzenia Mia uśmiechął się do mnie i przytulił z całej siły było mi tak ciepło że nie chciałam puszczać a tak pyzatym to w tym stroju ci do twarzy
M właśnie widziałam twój wzrok i tyle mi wystarczy  ale do pokazu niecałe 6 min wiedz zbieraj się na miejsce i podziwiaj swoją dziewczynę
H to mogę robić godzinami
Z perspektywy Emily
Kiedy zobaczyłam Nialla i jego minę od razu się uśmiechnełam w brzuchy czyłam motylki przytulił mnie mówiąc że na pewno poradzię sobie odpowiedziałam oby on tylko uśmiechną się miło i puścił oczko
Achh jak ja go kocham ale miałam źle przeczucia że cos się stanie ale może to tylko przez stres
Kiedy Caroline zapowiedziała nas serce biło mi bardzo szybko powtarzałam sobie słowa Nialla w głowie ……………..


 Hej , Hej jak mijają wam Wakacje bo u nas jest słonecznie i gorąco wiedz jak narazie super ostatnio sporo nas przybyło z czego dziękuję paru stronkom na facebook że opublikowały nasz blog prosimy was o kom i przedewszystkim szczerze kom jeżeli coś komuś nie pasuje piszcie śmiało jak widać  pojawił się też nagłówek wiedz blog rozkwita 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz