poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdział 11

Z perspektywy
Emily

Rano obudzily mnie dziwne głosy z dołu łatwo była się domyśleć że nasze kochane One Direction coś już wymysliło a obok mnie nie było Nialla do mojego pokoju wszedła Mia
M hej nie wiesz co tamtym odwala ?
E własnie nie chodz sprawdzimy
Kiedy zeszłyśmy na dól zaczęłyśmy się tak śmać nasze 1D tańczyło makarena dotego zrobili taki syf a wszyscy oczywiście byli w samych bokserkach i dotego jeszcze śpiewali
Ja z Mia turlałam się po podłodze jak to zobaczyłam
Lou co wam jest ?
M nie nic
E hahah
M nie no sorry ale nie wiedziałam jeszcze 1D jak tańcza Makarenkę w samych bokserkach
E ja też nie ale mogłyśmy się tego spodziewać
H no mogłyście
N błagam my gorsze żeczy robiliśmy a to dopiero początek
Z ma rację
Lou ma rację a teraz jak tu jesteście to
I nagle wszyscy spojrzeli na siebie i zaczeli się smiać my spojrzałyśmy na siebie złapałyśmy się za ręce i uciekałyśmy gonili nad po całym domu ale niestety złapali nas a dokładnie mnie Niall za ręce a Zayn za nogi a Mie Harry za ręce a Liam za nogi Lou siedział w salonie i tylko śmiał się bardzo
Zanieśli nas do samego salonu
Lou to co by tutaj z wami zrobic
H ja wiem
Hazza uśmiechał się złowrogo
M nie ośmielisz się
H błagam cię ja jestem Harry Styles
Lou co masz na myśli
H znam jej czuły punkt
N o dobry pomysł bo ja znam Emily
E na szczeście my znamy wasze
M jeżeli Styles tkniesz mnie osobiście zetne ci te loki
H nie odważysz się
M błagam cię Emily ?
E ojoj nom a może my wam tak ładnie powiemy hmm to tak
Zayn potłucze wszystkie lustra
Liam powiesze ci w pokoju łyzki i Mia
Niall zamkne lodówke na kluczyk
M   Lou zabiore ci  marchewki i kevina
Harry zetne ci te loczki
H o fuck skąd wy tyle o nas wiecie ?
E z Internetu xD
M no to jak tykacie nas i  spełnione obietnice
Od razu wszyscy uciekli do pokojów
M żółwik
E oczywiście kochana to mamy na nich sposób
E poczekaj przyniose laptopa
M po co masz się trudzić patrz 1D za 20 sekund widze przedemną laptopa albo potłucze lusterka w domu !
Jak na zawołanie zjawił się Zayn z laptopem z pokoju Hazzy który był mój
M dzięki
Z a potłuczesz te lustra ?
Spojrzał z miną zbitego pieska
M nie jak na razie
E dobra jesteś
M wiem
E pewnie twwiter już jest przepełniony wiadomościami typu Zabije Cie !
M okaże się
Odziwo były takie widomości ale mało więcej było pozytywnych
E nie jest źle
M właśnie
Siedziałyśmy może z dobre 4 godziny z laptopem wybiła godzina 15
E może zrobimy jakiś obiad ?
M ok.
Oczywiście Niall i Harry chcieli nam pomóc a skończyło się bitwą na jajka i mąkę
Ja byłam z Mia a Niall i Harry razem
Z perspektywy Harrego

H Mia no choc tutaj do mnie
Mi proszę nie !  Harry Harry rozbił mi na mojej głowie jako ja nie byłam mu dłużna rozbiłam dwa i jeszcze wtarłam we włosy
H Osz ty
M a proszę bardzo
Hazza złączył nasze usta w namiętnym  pocałunku
Niall Najpierw gilgotał się z Emily ale potem tez całowali się
Z oj gołąbeczki
H   Malik !
Z Styles
Zaczeli się śmiać
M ja was nie rozumiem
Kiedy chłopaki jeszcze rozmawiali z Zanem ja z Emily zakradłyśmy się od tyłu po przeciez Malik przyszedł a o co czysty tak nie mogło być a nasi chłopaki też już się otrzepali
Wiedz najpierw położyłyśmy Sb 4 jajka bo Horan dostał jedno gratis i rozbiłyśmy na ich głowach szybko uciekałyśmy po schodach bo oni muwili  że się zemszczą i zaczeli nas gonić ale na marne wzielam szybko ciuchy do łazienki kiedy akurat Emily wybiegła z pokoju Nialla prawie dogoanial ją ale na marne szybko wbiegła ze śmiechem teraz Sb poczekaja
E hahah i co Horan tym razem ja wygralam
N hmm ciekawe jak wyjdziecie
H własnie kochanie
M ty Styles i tak ja wygrałam
E a Malik co robi ?
Z a Malik jest tutaj
M Malik a pamiętasz może o tych lustrach ?
Z fuck
E a Harry o lokach ?
H zabardzo mnie kochasz
M czyżby Styles to raczej nie idz dzisiaj spać
H bo co zaplanowałaś coś ?
M śnisz Styles
N i tak hm musicie chyba jakoś wyjść
E jakoś musimy a pamiętasz może Nial o lodówce ?
N ty to chyba masz za dobra pamięc kochanie
E oj mam doskonałą
M cicho tam my się chcemy przebrac
H oo
N wow
E a ty co Horan nigdy nie slyszalś że dziewczyna chce się przebrać ?
N ale nigdy nie widziałem jak ty
E i długo nie zobaczysz
N a o ile się założymy że jak ty i Mia nie wyjdziecie z tąd o 21 to osobiście robicie nam śniadania przez ten tydzień i całujecie kiedy tylko chcemy
H ja jestem za
M dobra całowac to nie problem a i tak śniadania wam robimy
E właśnie ale spk a jeżeli my wygramy to przez ten tydzień wy robicie nam sniadania i calujecie kiedy chcemy
Z ja się na to nie pisze odpuszczam
M haa Malik zatopiony jeszcze 2
Wybiła godzina 18
Obie przebrałyśmy się uczesałyśmy się na bóstwo i wg tak żeby opadły im szczeny wszystko miało być idalnie
E mam pomysł może scenka ze mdleniem
M Harry ma fobię kiedy mdleję więdz ich wkręcimy ok.
E ok. 3,2,1, Harry ! Niall !!
H ha przegrałyście !
E zamknij się Mia zemdlała !
Stałam zboku z Niellem nie mogłam powstrzymać smiechu dlatego zakrywałam usta ręką Niall niestety to zauważył i też się śmiał ale cicho
N dobra wkręcasz go co nie ?
E oczywiście
N dobre zagranie pocałował mnie w usta
Poszliśmy z Niellem do naszego pokoju
H co jak to się stało
H Miaa ! Mia obudz się klęczal przedemną  ja zaczełam się uśmiechać i kiedy pochylił się nadana pocałowałam go namiętnie a on odwzajemnił go tak jakby nie widział mnie ze 2 lata
M no już wariacie ja żyje
H no widzisz jednak pierwsza osoba która mnie nabrała to ta która najwięcej dla mnie znaczy
M haha no chodz tutaj i co jednak mnie kochasz
H oczywiście że kocham
M ja ciebie też
H Ma jest około 21 30 zbieraj się bo masz pokaz
M a no tak dzięki
M  ale ty przyjdzies tak ?
H jasne
Z perspektywy Emily
Poszłam z Niellem do naszego pokoju
Kiedy weszliśmy już tam nie mogliśmy opanować śmiechu
N i co przegrałaś
E oj kotku to ty nie wiesz ja nigdy nie przegrywam
N kochanie ja nazywam się Horan
Złączyliśmy nasze usta w pocałunku

Noi proszę jest i rozdzial 11 szybko ten czas leci  przybyło nas trochę i kom więdz jesteśmy mega zadowolone :) jescze raz dzięki że jesteście 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz