sobota, 13 lipca 2013

Imagin z Harrym

Bylam zwykłą nastolatką , która żyje marzeniami. Jedno z nich sie spelnilo , jestem dziewczyną Harrego Stylesa , tak tego Stylesa z zespolu One Direction.Tak jak zwykle obudzilam sie dzisiaj nie zwykle szczesliwa. Dostalam smsa od Rafala( moj przyjaciel) : Spotkajmy sie dzisiaj :) . Odpisalam mu : Spk u mn o 14. Dopiero teraz zauwazylam ze jest 13:40 nie no pospalam sobie.Szybko poszlam do lazienki wzielam szybki prysznic ubralam sie i zrobilam delikatny makijaz.Uslyszalam dzwonek do drzwi. Pobieglam otworzyc.
T.i: hej rafal , wejdz
R: ok , to co robimy? Moze cos obejrzymy?
T.i : spk , ide po jakies przekąski
Film byl niezwykle nudny , a miedzy nami trwala niesforna cisza. Nie lubialam tego. Bylo już po 16 wiec Harry powinien juź byc.
Rafal niespodziewanie zaczął mn namietnie calowac, nie dalam rady go odepchnąć , z każdą chwilą podobalo mi sie coraz bardziej. W koncu sie ocknelam i go odepchnęłam.
T.i Rafal co ty zrobiles!!!- krzyknelas z furio dopiero teraz zauwazylaś ze w drzwiach stoi zalamany Styles.T.I: Harry to nie tak jak myslisz
H: a jak ? Ja ci zaufalem a ty co? Moze sie jeszcze z nim bzykasz jak mn nie ma?
Nie wytrzymalas i dalas mu z liscia. Rafal gdzieś się ulotnił .
Harold dalej kontynuowal swpj monolog: co ja zle robilem .
T.i : harry ja przepraszam wybacz mi - mowiac to plakalas
H: nie nie nie ! Z nami koniec! Wynos sie stad
Szybko pobieglam na gore wyjelam walizke i zaczelam sie pakowac. Nie bylo tg duzo poniewaz pare dni temu sie wprowadzilam.
Kilka miesiecy pozniej
Dalsza perspektywa T.I
Nadal kocham Harrego, żałuję mojego błedu lecz on nie widzi juz dla nas powrotu
Dziś znow go widzialam ... był ze swoją dziewczyną ....
Byl szczesliwy.......
Szkoda ze nie zemną .....
The end

Prosze jest i następny imagin tym razem z Harrym jakzwykle zapraszamy do komentowania i teraz posty będą sie raczej pojawiać troche później ponieważ Wiola jest na koloniach a ja tez troche jestem zejęta ale oczywiście  blog dalej będzie prowadzony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz