piątek, 5 lipca 2013

Imagin z Liam

I oto kolejny imagin tym razem z Liam
ZAPRASZAMY

Jesteś z Liam już ponad rok świetnie wam się układa jak zwykle nigdy nie obejdzie się bez fanek które na każdym kroku cie krytykują jednak próbujesz się tym średnio nie przejmować

Tego dnia jak zwykle Liam musiał jechac na próbę więdz kiedy  wstałaś Liam nie było już w domu wstałaś z łózka od razu powędrowałaś do kuchni na śniadanie zrobiłaś sobie tosty kiedy zjadłaś było po 11 więdz poszłaś do swojej garderoby ubrać się wybrałaś już strój i powędrowałaś do łazienki kiedy się przebrałaś zostały ci jeszcze włosy  więdz upiełaś je w wysokiego kucyka zostawiając lekko falowane  pojedyncze pasemka umyłaś zęby i zabrałaś się za makijaż poszła ci dość szybko na zegarku była godzina 11 50 więdz zasiadłaś przed telewizorem dzisiaj nie miałaś nic w planie przewijałaś kanały .Aż tu nagle jest wywiad z One Direction oczywiście byli na nim całe 1D więdz Liam mówił prawde że będzie na próbie ufałaś mu  . Jak zwykle pytania były o nowe piosenki ,koncerty , itp. Ale padło też pytanie do Liam a mianowicie jak układa mu się w związku z [t.i] jego odpowiedz mnie zszokowała gdzyz odpowiedział że nienajlepiej i chyba będzie singlem
Ze co!!
Jak on mógł przecież ja go kocham ale nie wybacze mu tego co powiedział
Nie rozumiem myślałam że wszystko jest dobrze ale się myliłam co ja teraz zrobię przez cały dzień płakałam w poduszkę wczesniej spakowałam moje żeczy i na jakiś czas chciałam wprowadzić się do mojej przyjaciółki Perrie oczywiście zgodziła się Liam jak zwykle nie ma kiedy ja go tak cholernie potrzebuje to on albo nie ma czasu albo nie ma go w domu może rzeczywiście oddaliłam się od niego przez jego kariere muszę to przemyśleć
A teraz mogę puki co jeszcze troche posiedzieć we własnym domu bo nie chce nawet widzieć na oczy tego drania przeciez kiedy się kogoś kocha nie robi się takich żeczy ale może on już mnie nie kocha  może znalazł sobie kogoś takie mysli oczywiście znajdowały się już w mojej głowie nagle z moich przemyśleń  wyrwał mnie dzwięk przekręcania zamka w drzwiach to pewnie Liam
Dialog
L kotku jesteś w domu ?
Cisza
L Haloo
[t.i] to ja ci może powiem kotku dupku ty ! dzisiaj się wyprowadzam i nie myśl że cokolwiek ci wybacze jesteś zasranym dupkiem rozumiesz to jak ci się znudziłam to może to jeszcze ogłoś w telewizji kolejny raz zostaw mnie i nawet się nie odzywaj do mnie
L ale o co ci chodzi kotek
[t.i] ty się jeszcze pytasz co ty myślisz że ja to głucha jestem a tak Sb dzisiaj oglądałam wasz wywiad i nagle trafiło się dość fajne pytanie i twoja jakze szykowna odpowiedz no ale tego to już koże nie pamiętasz co !
L ja ci wszystko wytłumacze
[t.i]tutaj nie ma co tłumaczyć to koniec wyprowadzam  się i tle nie dzwoń i nie pisz bo i tak nie będę zwracała na to uwagi po moich policzkach toczyły się już łzy
L ale ja cię kocham nie odchodz
[t.i] to do cholery po co to mówiłeś ! a z resztą nawet mnie to nie interesuje Zegnaj Liam
Już miałaś wychodzić ale ktoś złapał cię za nadgarstki oczywiście był to Liam
L nie odchodz
[t.i] puść mnie ! to jest koniec rozumiesz to
L nie puszcze puki nie pogadamy
[t.i] nie mamy o czym
L a właśnie że mamy Paul kazał mi tak powiedzieć przeciez wiesz o tym doskonale że ja cb kocham i zawsze będę
[t.i] skończyłeś już
L [t.i] kocham cię nie zostawiaj mnie
[t.i] teraz już jest za późno
L przepraszam uwierz mi
Zaczęłaś się szarpać ale to nic Liam przyciągnął cię do siebie i mocno przytulił
Ty szarpałas się dalej ale na marne biłaś go po torsie ale on nic nie mówił czekał aż się uspokoisz wkońcu kiedy przegrałaś nie miałas już ochoty na kłutnie poprstu wtuliłaś się w niego z płaczem
L przepraszam nie mogłem inaczej zależy mi na tobie kocham cię
Po tych słowach pocałowaliście się
[t.i] ja też cię kocham
L wybaczysz mi ?
[t.i] tak
Mocno wtuliłas się w Liama
Od tej kłótni mineło prawie 5 miesięcy
Pewnego dnia
Liam oświadczył się tobie przy całym 1D jesteście już po ślubie i teraz czekacie na swoją córeczkę Dani kochacie się najmocniej na świecie i najważniejsze chcecie być ze Sb na wieki



A oto i kolejny imagin prosimy was o kom  i zapraszamy was do czytania  pozdrawiamy gorąco i życzymy odanych Wakacji 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz