wtorek, 23 lipca 2013

Rozdział 14

Z perskeptywy Harego
Za około godzinę mielismy iść na dół jednak kiedy zobaczyłem Mie poszedłam do pokoju Nialla i zapukałem otworzył mi Niall
N co tam Harry ?
H słuchaj odpadamy z Mia jest za bardzo zmęczona a po zatym jest już po 24 i musimy rano wstać
N no wiem własnie Emily już też zaraz się kładzie
H no spoko to narka
N no cześć
Kiedy wróciłem do pokoju Mia  była już ubrana do spania zmyła makijaż
M gdzie byłeś ?
H u Nialla powiedzieć mu że jednak idziemy spać
M kochany jesteś
H wiem wiem
M i bardzo skromny
Przybliżyłem się do Mii i delikatnie pocałowałem jej usta były miękkie za każdym razem kiedy ją całowałem czułem smak jej błyszczyka
Oderwaliśmy się od sibie leżeliśmy wtuleni na łóżku kiedy rozległ się dziwię jej telefonu powiedziałam szybko że idę się tylko przebrać w coś do spania potaknęła
Zajrzałem do szafy wyjąłem podkoszulek i zciągnąłem go po czym założyłem czyste ubranie na siebie ściągnąłem spodnie Mia wówczas odłożyła telefon
Wszedłem pod kołdrę Mia od razu wtuliła się we mnie leżeliśmy  w ciszy po prostu cieszyliśmy się ze swojego towarzystwa  tak może już z pare dobrych  minut ona zaczęla ziewać wtulona we mnie zasnęła  jak ja wytrzymam bez niej tyle miesięcy pocałowałem ją w czoło po tym też usnąłem

  Z perspektywy Nialla

Kiedy ktoś zapukał w drzwi Emily powiedziała że idzie się przebrać potaknąłem
Kiedy porozmawiałem chwilę z Harrym Emily kładła się już przebrałem się w czysty podkoszulek i położyłem się obok mojej dziewczyny przytuliłem ją rozmawialiśmy troche
E nawet nie wiesz jak będzie mi ciebie brakowało
N wiedz jedno że nie zostawię cię będę dzwonił , pisał
E wiem że nie zawsze będzie mógł to robić w trasie ale będę wiedziała jak wasze koncerty
Przez Internet
N zaprosimy was na koncerty
E przyjedziesz na swoje urodziny ?
N raczej tak ale to jeszcze nie jest ustalone ale tutaj w tym mieście też będziemy mieć 2 koncerty także będę w domu te chociaż 2 dni
E Niall ?
N tak ?
E kocham cię
N ja ciebie też
E zaśpiewaj cos dla mnie


 ale kiedy poprosiła mnie abym zaspiewał jej jakąś piosenkę wybrała sobie akurat Summer Love

Kiedy zaspiewałem swoją wzrotkę Emily wtulona we mnie zaczeła zamykać oczy ja też robiłem się senny po chwili usnąłem
Hej Hej jest już rozdział 14 zapraszamy do komentowania  

4 komentarze:

  1. Wiesz co en twój blog jest trochę nudny. Ale mam pomysł jak na to zaradzić to rozdziałów dodawaj więcej zbiegów akcji i pisz tak jak na prawdę powinny wyglądać dialog .Popracuj nad pisownią ! Mogłabyś też troszkę zmienić wygląd bloga. Podam ci blog który powinnaś naśladować :
    http://wish-you-were-here1.blogspot.com/ nie jest on mój ale opowiadanie jest godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jeden blog warty polecenia : http://you-can-not-love-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za opinie ale nie musimy naśladować kogoś blogów może nie jest on idealny ale za pare rozdziałów będzie owiele akcji ale tego nie zdradzimy piszemy z całego serca my nie jestęmy idealne ale weźmiemy sobie opinie do serca

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń