piątek, 26 lipca 2013

Rozdział 15

Ranek
Z perspektywy Mii
Rano obudziłam się dosyć wcześnie bo była aż 7  Harry około 9 30 powinnien się budzić dlatego niech jeszcze śpi z szafki obok do ręki wziełam mojego białego iPhone Emily miała czarnego to taki znak przyjaźni na naszą rocznicę  pozbierałyśmy pieniądze i kupiłyśmy sobie ale wracając do tematu postanowiłam że zrobię mu zdj  kiedy będę za nim tęskniła spojrzę właśnie na nie Pstryk i jest ustawiłam je na tapete boże jak ja go kocham spał słodko kiedy chciałam cmoknąć go w policzek ten odwrócił lekko głowę i pocałowałam go w usta możliwe że nie spał już przedemną całowałam go dosyć długo jego wargi były ciepłe a język tańczył razem z moim to było takie czułe on w swojej ręce trzymał swój telefon i też zauważyłam że zrobił zdjęcie to było słodkie z jego strony kiedy oderwaliśmy się od siebie
Patrzyliśmy się sobie w oczy długo będzie mi ich brakować jego dobrze znanego mi zapachu perfum achh
H kocham cię
M ja ciebie też nie wytrzymam bez ciebie
H ja też nie będę dzwonił kiedy tylko będę mógł mam jeszcze jedno pytanie
M jakie
H nie zdradzisz mnie
M oczywiście że nie ale ty mi masz się pilnować
H kochanie obiecuję że będę a to zdjęcie będzie  mi o tobie przypominało
M daj mi swój telefon
H ok.
Weszłam w aparat i zrobiłam sobię zdjęcie z wielkim uśmiechem
M proszę to też będzie ale masz mój poproszę o wielki uśmiech
Harry uśmiechnął się słodko a ja zrobiłam mu zdjęcie przesłał mi też zdjęcie z pocałunkiem wyszło cudownie
M jest 7 30 idz jeszcze spać
H nie zasnę bez ciebie
M masz całusa i idz spać a ja idę na dół  idę  uśmiechnęłam się przez pocałunek on chyba też czułam to
M dobra Styles a teraz spać
H no ok.
Styles połozyl się i przytulił do poduszki ja uśmiechnęłam się i poszedłam po swoje żeczy do półki i udałam się na dół  nikogo nie było pewnie wszyscy jeszcze spali więdz właczyłam sobie telewizor

Z perspektywy Emily

Obudziły mnie dzwięki dobiegające z dołu pewnie ktoś już wstał lekko wstałam by nie budzić Irlandczyka wpadłam na pomysł żeby zrobić mu zdjecie mój czarny Iphone leżal zaraz obok mnie wiedz chwyciłam go i właczyłam funcję aparat i Cyk jest jejku jakie słodkie pomyślałam on  chyba lekko się zbudził bo spojrzał jednym okiem na mnie kiedy akurat przeglądałm newsy na moim telefonie jego ręka dotknęła moich bioder dopiero teraz zauważyłam że już nie spał uśmiechnęłam się i z włączonym aparatem zaczełam go całować chłopak oczywiście odwzajemniał to to było takie ciepłe wiedząc że on cię kocha ale przeciez on już za pare godzin wyjeżdza nie będzie go tyle miesięcy to trudne ale teraz jeggo mallinowe usta dotykające moich przyprawiaja mnie o dreszcze zauważył że mam włączony aparat wiedz delikatnie wzioł odemnie telefon  i kiedy całowaliśmy się zrobił zdjęcie oderwaliśmy się od siebie zaczęliśmy się śmiać widać było że jest jeszcze zaspany dlatego mogł jeszcze troche pospać ale ja byłam już wyspana poprosil abym przesłała mu zdjęcie oczywiście to zrobiłam z blatu jego półki wziełam jego telefon i zrobiłam sobie zdjęcie aby też miał mnie
E Niall ich jeszcze spać ja idę na dół mówiłam to kiedy akurat zabierałam żeczy z półki do ubrania
N ale
E nie ma ale spać kiedy powiedziałam już  to zdanie cmoknęłam go w usta i udałam się do łazienki w  pokoju ……..
Hej za to że jest aż 1000 wejść macie rozdział 15 podoba się ?
bo rozdzial 14 nie zabardzo podobał się wam chyba wynika to z komentarzy ale każdy ma swój gust 


3 komentarze:

  1. Super. Bardzo mi się podoba ale jedna uwaga ortografia. Proszę popracuj nad nią a będzie się o wiele lepiej czytało. Tak po za tym to nie mam więcej uwag :* A kiedy można spodziewać się kolejnego rozdziału??
    Pozdrawiam! <3
    Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A już dzisiaj i dzięki wielkie i nad ortografią obiecujemy popracować :)

    OdpowiedzUsuń