sobota, 13 lipca 2013

Rozdział 10

Z perspektywy Emily

Doznałam szoku przed pracownią było tyle fanek i  paparazi było bardzo głośno ledwo ochrona zdołała nad nimi było bardzo mało miejsca do przejścia dlatego od razu spojrzałam na Nialla wiem że ma klaustrofobię i nie będzie miło ale wsumie powinien już chyba przywyknąć do fanek ale choroba to choroba nie myliłam się Niall ledwo trzymał się na nogach szybko oddychał nie wyglądało to ciekawie od razu podszedłam do Mii 
E- Mia słuchaj Niall ma klaustrofobię i musisz mi pomóc jakoś przejść z nim bez szwanku
M ok. to może tak ja powiem Harremu i zrobimy tak ja ide pierwsza a Harrym potem ty z Niellem a na końcu Zayn , Lou i Liam żeby asekurowali go
E ok. dobry pomysł
Zaraz po tym Mia podszedł go Harrego ten tylko pokiwał głową złapał Mie na reke
Mia pokazała mi Kciuk go góry
E  Niall jak się czujesz ?
Staliśmy przed autem bo ochrona musiała zrobić miejsce
N wiesz że mam klaustrofobię ?
E wiem i zrobimy tak Mia idzie pierwsza z Harrym aby zrobić miejsce potem ja i ty a z tyłu Lou , Zayn i Liam więdz nie bój się
Mia jeszcze poszła do reszty 1D aby powiedziać im plan
Kiedy zrobiło się troche miejsca Mia i Harry ruszyli wiedz złapałam Nialla za ręke i poszłam przed siebie oczywiście krzyk fanek był niedoziesienia
N nie puszcisz mnie ?
E nie puszcze zabardzo cię kocham
Szybkim krokiem doszliśmy do pracowni wiedz mój plan się udal
N dzięki Emily gdyby nie ty to pewnie stało by się cos złego
E proszę
W nagrodę dostałam od pana Horanka buziaka
E dzięki Mia
M możesz na mnie polegać pamiętaj
E wiem
M dobra to gdzie jest Caroline
E może my pojdziemy jej poszukać a wy poczekajcie
H spk
Z perspektywy całego 1D
Z no Niall masz szczęscie że Emily wiedziała że masz klaustrofobię
N wiem ale przeciez tylko ona o tym pamiętała
Lou oj no dobra nie wkurzaj się
H właśnie wazne że nic się nie stało
N dobra kit z tym
Z perspektywy Mii
Poniecałych 10 min przyszły dziewczyny a z nimi Caroline nasz manager  i jeszcze jakis koles pewnie to fotograf
E już
C ok.cześć chłopaki to jest Tom wasz dzisiejszy fotograf najpierw zrobimy tak ponieważ my macie dzisiaj jedną sesję z dziewczynami i oddzielna tak samo maja dziewczyny to najpierw zrobimy wspólną a potem Emily i Mia musza iść na wg inna sesję wiedz macie być swietni na sesji
Paul właśnie chłopaki ta okładka będzie w miesięczniku nastoletnich gwiazd więdz macie mi się postarać a co do waszej oddzielnej sesji tez ma być ona dobrze wykonana czy to jest jasne ?
Liam tak
Z tak
H no
N spk
Lou no

C dziewczyny to samo tyczy się was chociaz wy już macie wprawde wiedz powinno być dobrze 
M okej
E ok.
P to jak chodzcie
Weszliśmy do makijażystek
Stało tam 7 foteli sala była ogromna wiedz pewnie musiało tam pracowac dużo osub Caroline
Postarała się
Każdy usiadł przy krześle i zaczęło się najgorsze że ja i Emily będziemy mialy zmieniane fryzury i makijaże wiedz troche nam to potrwa
Po niecałych 40  min każdy był już gotowy
Caroline zaprowadzila nasz do nastepnej Sali gdzie zauważyłam już tego kolesia który stał wcześniej kiedy weszliśmy do studia miał on około 40 lat
T dzien dobry nazywam się Tom i będę dzisiaj robił zdjęcia sesja będzie luźna tylko uśmiechacie się oczywiście najbardziej musimy wykorzystać nasze modelki wiedz coś się pomysli
Zaczeła się sesja
Wszystko poszło dobrze uśmiechaliśmy się po prostu ja z Emily stałyśmy na przodzie po niecałych 40 min sesja zakonczona
C ok. teraz Wszyscy Emily i Mia chodzcie musicie isć na inna sesje
M ok.
E spoko
Wyszłyśmy z Sali i udałyśmy się znowu do pokoju z makijażem najpierw malowali Emily więdz ja musiałam iść z projektantką do innego pokoju który był zaraz obok 1D
Kiedy już mnie ubrali musiałam powrotem iść do pokoju z makijażem Emily była już uczesana i umalowana włosy miała pięknie pofalowane makijaż był ostry wiedz wiadomo było ze będzie to sesja rockowa  ja zaś byłam ubrana w krótkie poszarpane spodenki galaxy bardzo prześwitującą bluzkę  pod spodem stanik z ćwiekami buty na wysokim obcasie  i dużo dodatków wiedz było naprawdę super
Zaraz wzieli mnie w obroty włosy miałam tak samo jak Emily rozpuszczone pofalowali mi je na lokówkę ostry makijaż i byłam gotowa Emily w tym czasie poszła z Angela ( tak ma na imie nasza projektantka ) ubrać się kiedy ja zobaczyłam zbladłam wyglądała cudownie
Podarte spodenki Bluzka Galaxy dużo ćwieków buty po wysokim obcasie i czarna marynarka z podwijanymi rękawami więdz wyglądała zniewalająco byłyśmy już gotowe
M Emily wow jak ty wyglądasz !
E słonko a jak ty pasujemy do siebie
M haha no najwyraźniej
C dziewczyny idzie do Tom na pewno chłopaki już kończa
Z perspektywy Niall 
 N -W trakcie naszej sesji było kompletnie fantastycznie zdjęcia wychodziły naprawde dobrze ale i tak byłem ciekaw jak będą wygladały dziewczyny ponieważ za około 5 min miały przyjść minelo 5 min i kiedy zauważyłem Emily smiejąca się z
Mia opadła mi szczena wyglądała po prostu bosko miałem ochote po prostu podejść do niej i pocałować ale musiałem się się powstrzymać z trudem uśmiechnąłem się do niej odwzajemniła to
Z perspektywy Harego
No nie wierze kiedy tylko ujrzałem śmiejącą się Mie od razu i na mojej twarzy pojawił się uśmiech wyglądała cudownie jak zawsze pasował do niej ten styl ochota na pocałunek pojawiła się od razu ale powstrzymałem się
Spojrzała się na mnie i uśmiechnęła od razu odwzajemniłem uśmiech
Z perspektywy dziewczyn
E Mia widzisz jak nasi kochanym chłopaczkom leci ślinka haha
M własnie widze xD
E dobra chodz bo jeszcze im gały wyskoczą
M własnie rzez cały czas się smiałyśmy
E Tom my już jesteśmy gotowe
T ok. to poczekajcie na boku chłopaki jeszcze pare zdjęć i będzie koniec
M ok.
Obydwie przyglądałyśmy się chłopakom nawet nieżle wychodziły im zdjęcia my żartowałyśmy ze zanidługo będą lepsi od nas w miedzy czasie podeszli do nas Niall i Harry
H Mia wyglądasz  bosko
N Emily wow wygladasz cudownie
M i E nie chwalcie nas tak haha
N i H ale naprwde wyglądacie zniewalająco
M i E było po was widać
Chłopaki spojrzeli na siebie i zaczeli się śmiać obejrzeli się jeszcze do tyłu co robi Tom i odwrócili się
Oczywiście pocałowali nas
M haa i co wiedziałam z  po coś przyszliście i  nie mogliście wytrzymać
N kurde Harry Mia to jakaś przewidująca przyszłość jest
M oj tak
E a nie myśl że ja taka nie jestem Mia zdołała mnie przez ta przyjaźń zespóć
M oj tam oj tam kiedys się dobrze uczyłyśmy ale takie dwie   sie poznały i już wszystko stracone haha
H haha
T dziewczyny chodzicie
E już
M musimy leciec
N poczekamy najwyżej Liam ,Zayn  i Louis pojada drugim samochodem
E ok.
T wiedz tak to jej sesja rockowa wiedz ma być mocno i kusząco
M spk
Po około 30 min wszystko było zakończone
T dziewczyny spisałyście się naprawde dobrze
M dzięki
E dzięki to narka
T no dowidzenia
Kiedy weszliśmy oprucz Nialla i Harrego 1D już pojechało do domu wiedz na korytarzu zpałała nas jeszcze Caroline i Paul
C no dziewczyny dobrze wykonana praca stroje możecie zatrzymać i wasza  pensja dla każdej z was jest po 10 tysięcy to mało ale potem będzie więcej
M to jest mało ?
C kochanie za wybieg jutro dostaniecie po 30 tysięcy
E wow
P właśnie chłopaki macie jutro być na wybiegu dziewczyny maja jutro wybieg strojów kąpelowych
N i H na pewno będziemy
C odbędzie się on na godzinę 11 w nocy także macie być na 10 pierwsza wychodzisz ty Mia ale w następnej tuże wychodzi pierwsza Emily
E okej
M ok.
C to do jutra
Przez całą droge do domu rozmawialiśmy i smialiśmy się
Z perspektywy Emily  i Nialla
Kiedy dotarliśmy do domu od razu poszedłem zrobić sobie i Emily coś do jedzenia kiedy już uszykowałem jedzenie Emily przyszła uśmiechnęła się pocałowała mnie i powiedziała dzięki  [i] mino ze byłem zmęczony zrobiłem jej cos do jedzenia   kiedy jadła ja zjadłem wcześniej więdz poszedłem  do łazienki przebrałem się  i wziołem prysznic  byłem wykończyny Emily zaraz po mnie wszedła  do łazienki też wzięła prysznic i przebrała się w coś do spania
Byłam wykończo na mino tylko pozowania to trochę męczy
Położyłam się obok Nialla na łóżku i wtulona w niego zamknęłam oczy
Z perspektywy Harrego  i Mii
Byłam już troche zmęczona  i Harry tez dlatego postanowiłam wziąć kąpiel  kiedyjuż wyszłam ujrzałam jedzenie zrobione przez Harrego pomimo że był zmęczony zrobił mi coś do jedzenia pocałowałam go w policzek i powiedziałam dziękuję
Uśmiechnąłem się i kiedy zjadła poszedłem pod prysznic
Kiedy wyszedłem Mia była już przebrana i leżała na łóżku
Położyłem się obok niej przytuliła się do mnie i zasnełąłem  zaraz po niej
Hej Hej tutaj macie rozdział 10 wiele sie w nim nie dzieje prosimy wam o kom bo w 11 rozdzizle będzie się już troche działo 



[i]

2 komentarze:

  1. Fajnie, choć trochę nie przejrzyście. Pisz z odstępami itp. to będzie o wiele lepiej. I proponuję też nagłówek, bo to wygląd przyciąga ludzi.. Ale piszesz ładnie ^^ I to nie hejt, ale zależy mi byś miała jak najwięcej wejść ;)

    OdpowiedzUsuń