sobota, 3 sierpnia 2013

Rozdział 17

Z perspektywy Emily
Po skończonym posiłku we 4 chłopaki ocknęli się że muszą  się spakować było około godziny 9 20  wiedz mieli jeszcze czas wiedz poszli  się spakować ale oczywiście załamali się bo składanie ubrań to nie jest ich dobrą stroną  wiedz ja poszłam do Nialla a Mia do Hazzy
Po 20 min chłopaki byli już spakowani nie wiem co oni by bez nas zrobili
Wybiła  9 40 reszta zespołu zebrała już się wiedz wszyscy byli poznałyśmy z Mia Perrie  i Elke są naprawde miłe porozmawialiśmy jeszcze troche oczywiście każdy przytulał już swoją dziewczynę okazało się że jest 10 30 bardzo szybko zleciało wyszliśy na dwór bo Torbus chłopaków już podjechał zapakowali swoje walizki my wszystkie już płakałyśmy jest ciężko wiedzieć że twój ukochany zaraz wyjedzie w tak daleką podróż
N Ej Emily nie płacz
E jak mam nie płakać wyjeżdżasz na tak długo
Cały czas byłam do niego przytulona
N szybko zleci codziennie będziemy dzwonili z Harrym obiecuję
Pocałowaliśmy się czułam jakby to był ostatni pocałunek w moim życiu 
Z perspektywy Mii
Płakałam już kiedy chłopaki za pare minut mieli odjeżdżać Harry przytulił mnie  mocno przy tym pocałowaliśmy się namiętnie nadal czuje jego ciepło 
H będziemy codziennie dzwonili z Niellem obiecuję
M kocham cię
H ja ciebie też
Serce waliło mi mocno
Ale coś mnie zdziwiło chłopaki wszystkim dziewczynom się na chwilke odwrócić wiedz i tak zrobiłyśmy
Kiedy krzyknęli już wszystkie odwróciłyśmy się a tam chłopaki klęczą przed nami z pięknymi czerwonami różami i pudełeczkami okazało się zę są tam naszyjniki w kształcie serca serce otwierało się a w środku były imiona dziewczyny której było dane i od kogo
Wszystkie rzóciłyśmy im się na szyję całując ich przy tym Paul akurat wyszedł z busa i kiedy spojrzał  się na nas od razu wpadł w śmiech  i zrobił swoim telefonem  zdjęcie

P dobra amorki wsiadać i żegnać się już ruszamy w trase
H kocham cię pamiętaj o tym powiedział do mnie Hazza strasznie płakałam
Emily tez Niall powiedział jej że bardzo ją kocha przytuliłyśmy się wszyscy w 10 każdy pocałował dziewczyne w czoło i wsiedli do swojego Torbusa  pomachali  nam jeszcze przez okno i ruszyli
Wybuchnęłyśmy płaczem
Dan dziewczyny będzie dobrze
Perri właśnie szybko zleci
E to Mozę chodzimy do domu  pogadamy sobie
M właśnie zapraszamy
Elka mi pasuje
Dan mi też
P no ok. wszystkie uśmiechnęłyśmy się do siebie i wszedlyśmy do domu
Z perspektywy całego 1D
H to jak chłopaki Trasa się zaczeła
Z haha mnie to już Perria uprzedziła że mam dzwonić codziennie i wg
N no to nie ciebie  jednego a właśnie Harry mamy dzisiaj pogadać z dziewczynami przez kamerkę  bo obiecałem
H wiem to może zadzwonię  aby były wszystkie to pogadamy w 10
Lou ok. możę niech mieszkają razem przez te miesiące będzie lepiej niech każda ś pi w pokoju swojego chłopaka
H hmm nawet dobry pomysł
Liam ja się zgadzam
Z ja też
N niech będzie
H dobra zadzwonie do Mii
Rozmowa przez telefon
Po 3 sygnałach odebrała Mia
M no hej co tam ?
H hej są jeszcze w domu dziewczyny
M tak siedzimy w 5
Do telefonu dziewczyny zaczeły robić sobie żarty typu polej jeszcze albo starczy już
Nie mogliśmy wytrzymać bez śmiechu
M dziewczyny spokój polej to i wypij haha Dan masz mocną głowę
Z  co wy tam robicie ?
P  nie nic nic
Rozmowa była na głośnik wiedz chłopaki słyszeli co one mówią
Lou Elka ?
El słucham powiedziała ze śmiechem
Lou ile wypiłaś
El więcej od ciebie ej nie czepiaj się mnie Dan wszystko wymyśliła
Dan tak zwal na mnie to Emily powiedziała śmiejąc się
E oj tam oj tam raz możesz wypić
Z perspektywy dziewczyn
Dziewczyny cicho Hazza dzwoni robimy sobie z nich jaja naprawde nie byłyśmy upite bo piłyśmy sok ale co mogą sobie troche poświrować i zobaczyć ich reakcję 
Chłopaki co chwile wybuchali śmiechem
N no pięknie dziewczyny nam się upiły
E nie prawda
H to proszę Mia powiedz chrząszcz brzmi w trzcinie
Powiedziałam bezbłędnie
Z wszystkie maja to powiedzieć powiedziałyśmy kolejno najpierw Mia Elka Dan Emily i Perria
Lou no dobra trzeźwe
Elka przecież ja nie pije baranie
Liam dobra przejdzmy do sedna Harry ?
H tak właśnie ponieważ mamy duży  dom możecie tam wszystkie mieszkać  każda będzie miała pokój swojego chłopaka a szafki są puste bo ubrania mamy w walizkach
M oo fajnie
E super
Wszystkim pasowało
Chłopacy równo powiedzieli kochamy was i rozłączyli się


Hej jest kolejny rozdział podoba się wam ? :D komentujcie proszę i przepraszamy za imagin ale mamy teraz sporo na głowie i nie wiemy kiedy dodamy 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz