poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Imagin z Niallem część 1

Jestem zwykłą nastolatką nie wyróżniającą się niczym z tłumu . Chociaż nie , jestem siostrą sławnego Louisa z One Direction. Nie ogarniam czemu wszystkie dziewczyny za nimi szaleją tak naprawdę oni wcale nie są tacy wspaniali i słodcy jak się wszystkim wydaje.
*****
Pewnie większość z was pomyli ze robię to specjalnie . Z zazdrości otóż się  mylicie.
Następny dzień
Niestety muszę chodzić do prywatnej szkoły . Boże jak ja tego nie nawidzę:/.
I w dodatku byłam w klasie z całym 1D i kilko nastoma ich sweet faneczek oraz kilku naprawdę fajnych kolesi.  Mój budzik dziś nawalił.
Szybko wstałam i udałam się  do łazienki w celu porannej toalety. Po drodze odwiedziłam moją garderobę , biorąc potrzebne mi ciuchy. Po niecałych 30 minutach był am gotowa. Wpadłam jeszcze do kuchni po jabłko , gdzie zastałam mamę czytającą jakiś artykuł o swoim ukochanym synalku.
Chociaż nie wiem jak bym się starała ona i tak tego nie doceni i nie będzie cieszyła się z mojego sukcesu.Do szkoły dotarłam w  5 minut. Na sam jej widok dostałam obrzydzenia . Nie miałam ochoty tam wchodzić. Postanowiłam się przejść . Niestety nie dane było to mi. Wpadłam na jakiegoś  chłopaka.
-Jak chodzisz kretynie!! - wydzierałam się na chłopaka z pogardą .
- Przepraszam , nie chciałem , a tak wogóle to jestem Justin a ty ?
- (T.I), przepraszam cie ale powinnam isć do szkoły. -Mówiąc to zerknełam na budynek.
-Tez tam idę :D , jestem nowym uczniem i będe w klasie ze "słynnym 1D" - mówiąc ostatnie słowa wziął  je w nawias w powietrzu
-Skoro tak to chodzimy razem do klasy , a teraz chodz już - mówiąc to pociągnęłam go za rękę. Zapukałam do klasy i wspólnie przeprosiliśmy z Justinem za spóźnienie . Cala klasa miała wzrócone oczy tylko na nas . Wtedy zauważyłam że wciąż trzymam go za rękę .On tez sie zorientował i uśmiechnął się łobuzersko.
Jako ze była wolna tylko jedna ławka usiedliśmy razem. Na lekcji robiliśmy co chcieliśmy , nauczyciel pozwalam nam na wszystko.Powoli zaczynałam się przynudzać .

Siemka pozdrowienia od Wioli która jest na Mazurach to jest jej dzieło imagin będzie miał około 4 części wiedz czekajcie na dalszą dopuki nie skończymy publikowania imaginu nie będzie nowego rozdziału oczywiście jeżeli komuś się on spodoba sprawdzałam błędy  wiedz przepraszam jeżeli coś mi umknęło i prosimy was o komy pytania zgłaszajcie na ask no i do następnego razu

1 komentarz: