sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział 19

Hej na początku chciałyśmy wam naprawdę ogromnie podziękować że jest aż 1972 wejścia za chwilę będzie nas już 2 tyś z czego wiemy że nasze  rozdziały nie są  idealne a imaginy czasem niedopracowane ale pisane z serca i według nas to sie liczy wiemy o czym piszemy o 5 chłopakach którzy są dla nas wzorem dlatego jesteśmy directioners nie dla tego że są bogaci i piękni dlatego kochamy ich za piękny głos za oddanie fanom to jacy są charakter uczucia to wszystko się liczy za to że się nie poddają  i zapraszamy do komentowania to chciałyś my wam powiedzieć  a teraz zapraszamy do rozdziału 19 :)



Z perspektywy Mii

H tak się bawicie prosze bardzo ściągać kiece
N Hazza dożuć jeszcze taniec brzucha
Z słyszałyście
M chwilka
Poszedłyśmy na chwilkę na górę po jakieś szorty i koszule
Em ok. już
Kiedy zatańczyłyśmy już chłopaki robili tylko uuuuuu
  Lou Dobra teraz pytania
Elka Lou kochanie wymiękasz ?
Lou Eluś kochanie mylisz się
Elka w takim razie biegniesz w samych bokserkach po całym Torbusie krzycząc moje imie
Dan ej czemu tylko on niech to zrobi całe 1D krzyczac imie swojej dziewczyny na całe gardło
Em dawać dawać wymiękacie ?
N kochanie no chyba nie
M haha Hazza dawaj dawaj
Chłopaki biegali i krzyczeli wyglądało to przekomicznie po 10 min skończyli
Jednak oni to potrafią być komiczni
P teraz mogą być pytania wyzwania pojedyncze  
Z dobra zgadzamy się bo wy jak coś wymyślicie to ja się boję
P i się bój wyzwanie dla Zayn na głowę lejesz sobie całą butelkę wody
Z niee moje włosy 
Em dawaj dawaj
H ja ci pomogę
Hazza za pleców wyciągnął duża butelkę z wodą i jednym ruchem oblał Zayn nie obyło się bez krzyku
Liam  teraz ja do Mii idziesz do kuchni i na głowę kładziesz jedną szklankę  i musisz w niej przejść od kuchni do pokoju bez zbicia jej
M spoko
Elka położyła mi szklankę na głowę i spróbowałam iść po niecałych 5 krokach szklanka spadła a dziewczyny wpadły w wielki śmiech , Hazza nie mógł pohamować śmiechu turlał się po podłodze ja też nie mogłam wytrzymać
H nie wiedziałem że z mojej dziewczyny aż taka łamaga 
 Niall Emily  ustań na rękach
E  spk
Przesunęłyśmy się na bok a Emily spróbowała ustać na rękach stała prosto jak słup no tego się nie spodziewałam jeszcze zaczęła ruszać nogami
Niall miał niezłą  minę
N yyyyy czego ja jeszcze nie wiem
Em dużo oj dużo
Wybiła godzina 12 Paul pokrzyczał chłopaków że powinni odpocząć dlatego wszyscy pożegnali się i udali się spać
My też byłyśmy zmęczone dlatego udałyśmy się do swoich pokoi
Kiedy wszedłem do jego pokoju ten zapach pusta  już szafa  z ubraniami to koniec nie ma go popłakałam się nie wiem jak ja wytrzymam tak długo muszę być silna zabrałam rzeczy do spania i udałam się  pod prysznic krople wody były jak rozgrzeszenie na zmęczoną skórę , umyłam włosy wyszędłam z prysznica moje ciało ogarnęła zimna fala od razu okryłam się cieplutkim ręcznikiem wytarłam ciało przebrałam się w piżamę , rozczesałam po czym wysuszyłam włosy
I spojrzałam w lusterko oczy były już lekko podpuchnięte
No pięknie pomyślałam tak będzie pewnie codziennie
Wślizgnęłam się pod kołdrę nadal było czuć zapach jego perfum ale nie było jego tego którego kochałam nad życie i to mnie bolało nagle usłyszałam dzwięk mojego dzwonka na wyświetlaczu ukazał się numer Hazzy pewnie też nie może usnąć pomyślałam nie zastanawiając się dłużej odebrałam
M halo ?
H cześć nie mogę zasnąć
M ja też nie
H cholernie tęsknie
M ja też nie
H płakałaś ?
M nie no skąd powiedziałam to aby zabrzmieć jak najbardziej wiarygodnie ale nie wyszło mi
H przecież  słyszę kocham cię nie płacz prze zemnie nie warto
M jak to nie warto chłopak którego kochałam właśnie wyjechał mówiąc to popłakałam się
H szybko zleci pamiętaj że za parę  miesięcy wracam a w tym będą jeszcze koncerty w naszym mieście i walentynki
M  przyjedziesz na moje urodziny ?
H jak mógłbym nie przyjechać takiej krzywdy ci nie zrobię muszę kończyć nie płacz już kocham cię dobranoc
M ja ciebie też dobranoc
Rozłączył się otarłam łzy i ponieważ byłam już zmęczona położyłam głowę do poduszki i momętalnie usnęłam

Z perspektywy Hazzy
Jak to jest kiedy tęsknisz właśnie za nią za tą osoba która daje ci te szczęście tą wiarę że następny dzień będzie jeszcze lepszy ja właśnie znalazłem się w tej sytuacji ta trasa to spełnienie marzeń ale wcześniej tak myślałem nie wiedziałem że spotkam właśnie ją pojawiła się w moim życiu tak szybko w moim sercu będzie zawsze miejsce dla niej kocham ją i to ona daje mi to poczucie szczęścia i radości kiedy widzę jak się uśmiecha ale teraz płakała nienawidzę kiedy ktoś płacze żałuję że nie mogę być tam z nią przytulić jej pocałować ale muszę jakoś zarabiać na życie nie mogę zawieść fanów nie po tym wszystkim po czym dla nas zrobili wyciągnąłem telefon z szafki chciałem obejrzeć to własnie zdjęcie razem z nią
Przy naszym pocałunku zacząłem  robić się senny wiedz odłożyłem telefon i udałem się spać

Z perspektywy Emily
Cholera ten zapach dobrze znanych mi perfum nie dawał mi spokoju dlaczego go tutaj nie ma przecież jak się kogoś kocha to żyje się z nim a nie wyjeżdza nie prze żyję bez jego to on dawał mi tlen oczy wypełniły się już łzami oglądałam nasze zdjęcia łzy nasiliły się
A co będzie jak sobie kogoś znajdzie kogoś innego lepszego ode mnie ładniejszego kiedy oglądałam zdjęcia doszedł do mnie sms był on od ……..




2 komentarze: