środa, 7 sierpnia 2013

Imagin z Niallem cz 2


Zapukałam do klasy i wspólnie przeprosiliśmy z Justinem za spóźnienie . Cala klasa miała wzrócone oczy tylko na nas . Wtedy zauważyłam że wciąż trzymam go za rękę .On tez się zorientował i uśmiechnął się łobuzersko.
Jako ze była wolna tylko jedna ławka usiedliśmy razem. Na lekcji robiliśmy co chcieliśmy , nauczyciel pozwalam nam na wszystko.Powoli zaczynałam się przynudzać .Jus to zauważył i wyjął telefon i wspólnie zaczęliśmy się wygłupiać przed aparatem.
Dzień minął mi wyjątkowo bardzo szybko w towarzystwie chłopaka.
Zaproponował że odprowadzi mnie do domu. Nie miałam nic przeciwko. Gdy doszliśmy na miejsce zauważyłam że te cioły stoją w oknie i nas obserwują . Postanowiłam przytulic chłopaka na pożegnanie. Trwaliśmy w żelaznym uścisku z 5 min. Po czym się pożegnaliśmy i weszłam do domu
-(T.I.) pozwól tutaj na chwile- zawołała mama z salonu . Posłusznie poszłam do niej. W salonie było również cale 1D.
- Mam dla ciebie cudowną ,wiadomość od jutra będziesz mieszkała z Louisem i Niallem , cieszysz się?
-Taaaa , z tej radości chce mi się skakać najlepiej z mostu-odpowiedziałas sarkastycznie.
- Teraz idz i sie spakuj - rozkazala matka
- Nie będę mieszkała z tymi pedałami
- T.I wyrażaj się! - powiedziała matka - A teraz bez dyskusji idz i się spakuj
-Jak mi sie zechce - rzucilas na pozegnanie i poszlas sie spakowac
Kolejny dzień
Wróciłam ze szkoły w złym nastroju.Jak się okazało będę musiała jechać  do "nowego " domu ! No nic zamówiłam taksówkę i wskazałam kierowcy adres na który ma mnie  zawieść .Po 15 minutach byliśmy na miejscu. Wzięłam moją walizkę i zapukałam do drzwi. Otworzył mi nikt inny jak Niall.
-No kogo to widzą te moje śliczniutkie oczyska.
-Wez spierdalaj i pokaz mi moj pokój
- No tam w piwnicy
- Cie chyba pojebalo!  Zaprowadz mnie do tego cholernego pokoju albo sama se zaraz któryś przywlaszcze
-No dobra chodz.
Pokój jak pokój , szalu nie ma. Pierwsze co przykuło moją uwagę to duże  łóżko!

Hej i jak podoba się jest i 2 część jeżeli choć trochę podoba się to proszę komentujcie to przybywa nas codziennie z czego jesteśmy ogromnie zadowolone sprawdzamy teraz bardzo dokładnie błędy ale wiadomo zawsze coś umknie zapraszamy i do zobaczenia

2 komentarze:

  1. suuper ;3 kiedy kolejna część ??

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz narazie to musimy jej poszukać gdyż prawdopodobnie usunęła się ale postaramy się napisać bo to jest dzieło Wiolki wiedz poproszę ją aby coś poradziła

    OdpowiedzUsuń