poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Imagin przeprosinowy Liamem

Tak to już dzisiaj mam już 18 lat mogę spełnić moje marzenia i wyjechać na upragnione wakacje do LA
pakowana i gotowa wyruszyłam na lotnisko pożegnałam się z moimi rodzicami i po niecałych 15 min byłam na lotnisku udałam się w stronę odprawy bo zdążyłam doskonale na czas moje miejsce znajdowało się obok no nie powiem całkiem przystojnego bruneta wyjęłam telefon z kieszeni i napisałam do mamy że już jestem w samolocie odpisała po paru minutach to może i dziwne ale czułam na sobie spojrzenie chłopaka przyglądał mi się uważnie  jak w jakiś obraz teraz dopiero zauważyłam że to Liam z One Direction lubiłam ten zespół był prawdziwy niczego nie ukrywali
L cześć jestem Liam a ty ?
T (t.i)
chłopak wyciągnął rękę w moją stronę i lekko uścisnął ją
L to skąd pochodzisz ?
T z Polski ale teraz zrobiłam sobie małe wakacje bo mam już 18 lat i jednak chciałam gdzieś wyjechać
L tak czułem że nie jesteś z tąd akcent wiele wyjaśnia
T to fajnie że go zauważyłeś
Rozmowa z Liamem ciągnęła się nie powiem zaczął mi się on podobać miał boskie oczy i miły uśmiech
 i tak to się zaczęło potem wymieniliśmy się numerami telefonów prze prawadziłam się do wakacjach na stałe do Londynu pare razy wychodziłam gdzieś z Liamem ale kiedy pierwszy raz mnie pocałował już wiedziałam że to ten jedyny od naszego pierwszego spotkania mineło już 8 miesięcy nie zapomne tego dnia do dziś teraz jestem zaręczona z oto tym panem nie przejmuję się zbytnie hejtami ze strony  fanek Liama ważne ze mam go przy sobie po około roku wzieliśmy ślub a 9 miesięcy potem urodziłam zdrowego synka Nialla po wujku
kiedy Liam dowiedział się że jestem w ciąży skakał po całym domu i krzyczał ze będzie ojcem bałam się jego reakcji ale na szczęście nie było czego teraz nasz syn ma 5 lat i jesteśmy wszyscy razem szczęśliwi i oby tak już zostało

The End

i jak podobało wam się to jest taki przeprosinowy imagin dla czytelniczek naszego bloga jeżeli chcecie to skomentujcie go prosimy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz