poniedziałek, 30 września 2013

Rozdział 22 :)

Z perspektywy Emily
Załamałam się jak on mógł zwykły skurwiel i tyle nie mogę na niego patrzeć huj ! nienawidzę go najgorsze jest to że dalej go kocham tyle obietnic na co to po robić fałszywą nadzieję i potem ranić czy on musiał ustać  w moim sercu siedziałam w moim pokoju głośno płacząc i krzyczeć na całe gardło łzy leciały strumieniami oparłam się o drzwi po których chwilę potem zsunęłam się po nich cały czas płacząc

 W tym samym czasie
P dziewczyny musimy coś zrobić Mia i Emily są załamane
Dan co my możemy nie mamy na to wpływu też przez to przechodziłyśmy
Elka wyciągnęła telefon z kieszeni i wybrała numer do Lou
Elka zrobimy tak jak Louis  odbierze powiem aby dał mi Hazze i Nialla posłuchają jak one cierpią niech oni też pocierpią
P właśnie to przez nich one teraz płaczą dzwoń
Po 3 sygnałach odebrał Louis
Lou hej przepraszam że nie dzwoniłem
Elka nic się nie stało weź telefon na głośnik
Lou ok.
Elka daj mi Hazze i Nialla
H i N halo
Elka czy wam cholery odbiło jak wy mogliście posłuchajcie sobie teraz tego Elka poszedła pod drzwi Mii
Elka słyszysz to Harry ?
H to Mia ?
Elka tak krzyczy i płacze od końca wywiadu
H kurwa przecież to nie moja wina ja nic nie ustalałem jestem idiotą ja ją kocham
Elka a teraz Emily to samo ale Emily była owiele głośniejsza
N błagam cię opiekuj się nimi wytłumaczymy nim to
El człowieku myślisz że to tak od zaraz i wszystko będzie dobrze ! postaram się ale nic nie obiecuję
Dalsza perspektywa Emily
Chyba słyszałam Nialla ale nie byłam pewna napisałam do Mii sms aby wyszedł z pokoju to się gdzieś przejdziemy odpisała mi że możemy wiedz wybiegłyśmy z pokoi Trzaskając drzwiami zeszłam po schodach i po biegłam  przed siebie przez ulice nagle jechał samochód z duża prędkością Mia wybiegła za wcześnie odemnie ja zatrzymałam się ale ona pobiegła samochód z piskiem opon zatrzymał się bynajmniej próbował krzyczałam tylko Mia ! Nie ! od razu pobiegłam za nią nie czekając dłużej nie zostanawiając się dłużej   Z domu wybiegły dziewczyny krzycząc Nie !
 Hej Hej jest i rozdział 22 obiecałyśmy że może dodamy naszczęście chwila czasu pozwoliła na dodanie xD kom mają być obowiązkowo proszę xDD 


1 komentarz: