sobota, 21 września 2013

Imagin z Lou cz 3

M nie my cię kochamy
(t.i) jakbyście mnie kochali to po co to wszystko te kłamsta ! wyprowadzam się !
Wybiegłam z domu na chodnik ale zaraz za mną ojciec i matka
T nigdzie się nie ruszasz
(t.i) a założymy się
W tym samym czasie
Perspektywa Lou
Wybiegła z domu ale on zaraz na nią był ostro wściekły moja siostra gwałtownie wybiegła z naszego domu i pobiegła do (t.i)
T nie pozwalam ci szarpał ją
ale ona też nie dawała się widać było że stało się coś poważnego
(t.i) nienawidzę was ! a tatku pochwal się mamusi ile masz asystentek !
Jak z każdą się miziasz tego kurwa już nie widzisz wykrzyczała mu to w twarz musi mieć dziewczyna odwagę
T jak możesz ty podły gówniażu ja cię szacunku nauczę
W tym momęcie wkroczyła (i.t.p)
(i.t.p) tylko ją pan tknie a nie ręczę za siebie !
T nie będziesz mnie uczyła młoda damo !
Lou ona może i nie ale ja tak
Twoja perspektywa
Złość ogarnęła mnie całą tylko tkniesz moją przyjaciółkę to ci tak dowale ale ten głos znam go az ciarki przeszły po moim ciele na ten głos ten zachrypnięty głos to on ........
To Louis ale co on tutaj robi
i Lou ona może i nie ale ja tak tkniesz choćby jedną z nich to ja już pokaże na co mnie stać
T jeszcze zobaczymy !
Lou
Kiedy podnósł rękę na moją moją (t.i) o nie nie pozwolę mu  na to zaraz schowałem ją za siebie ponieważ moja siostra też stała za mną bo przybiegł ze mną Liam
L czy nie wyjażyłem się jasno !!
Nie dotkniesz jej już nigdy więcej zrozumiano wymierzył teraz ruch do mnie ale niestety nie wiedział chyba w co się pakuje .........

Jest i imagin :) może zaraz napiszemy nowy imagin :)jeśli dzisiaj nie będzie nowego to jutro xD  Imagin chyba trochę nie wyszedł ;( ale porostu nie ma pomysłu ale obietnica to obietnica Zapraszamy do przeczytania jeszcze jedno jeśli ktoś chce aby informować go np na ask o nowym rozdziale bądz imaginu napiszcie nam w kom napewno będziemy to robiły :) Pozdrawiamy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz