sobota, 21 września 2013

Rozdział 21

Dodaj napis
Z perspektywy Emily
Pierwszy dzień kiedy wyjechali był nawet wesoły ale reszta te tygodnie robiły się coraz gorsze z  dnia na dzień coraz mniej dzwonił albo w ogóle nie odbieral telefonów nie mamy wsumie z nimi kontaktu już od ponad 3 tygodni teraz robi się coraz gorzej
Te nieprzespane noce te podpuchnięte oczy przecież obiecał że będzie dzwonił wszystkie jesteśmy załamane tego dnia mieli mieć wywiad wiedz wszystkie zasiadłyśmy przed telewizorem chociaż przez ten ekran zobaczymy ich wywiad miał być za 10 min
P dziewczyny jak się czujecie
M fatalnie oczy mnie bolą chce się wyspać ale nie mogę a oni jeszcze to utrudniają
Em ja tak samo
Elka mam tego serdecznie dosyć ale wy mnie nie zostawicie ?
Dan nie teraz jesteśmy tutaj w 5 i my się teraz liczymy może w tym wywiadzie chociaż troche nam wyjaśnią
Wywiad się już zaczął każdy z nich miał uśmiech na twarzy zasiedli przy stoliku
( R-  ( Reporter )
R Witajcie chłopaki w dzisiejszym programie porozmawiamy o nowej płycie i  trasie ale też i o waszych dziewczynach
Wziełam łyk wody ale kiedy usłyszałam to zdanie wyplułam ją do oczu napłynęły mi łzy Mia przytuliła mnie wsumie to wszystkie się przytuliłyśmy nie wiem jak w tak krótkim czasie aż tak dobrze się poznałyśmy ale to nie jest ta sama przyjaźń co moja i Mii
R wiedz tak chłopaki za wami już niewielka ilość koncertów jak się z tym czujecie ?
Z to jest niesamowite wszystkie koncerty z tyloma fankami i w tylu miejscach
R no tak jeżeli mówimy już o dziewczynach to jak tam z Mia i Emily ? podobno zerwaliście
E że co !
M coo ! ? no nie zabije go z  oczu Mii  leciały łzy
P dziewczyny już spokój zobaczymy co powiedzą
H tak nie wszystkie miłości się sprawdzają
N niestety
E nie no tego już zawiele
R a reszta 1D jak z Perrie , Elka i Daniele
Lou nie dzwonimy i ani nie piszemy ale po prostu nie mamy czasu kochamy je ale koncerty nowe miejsca to tak dużo a tak mało czasu
Elka no ma szczęście
R czyli Zayn i Liam myslicie tak samo ?
Liam tak
Z ja też
R na sam koniec pokażemy wam jeszcze dosyć prywatne zdjęcia Hazzy i Nialla z ich nowymi dziewczynami
H  i N co ? !
Z perspektywy Hazzy
Przecież tego nie było w planie już i tak musiałem nakłamać że zerwałem z Mia przeciez to nie tak ja ją kocham ale Paul kazał nam tak powiedzieć a teraz jeszcze te zdjęcia i udawane związki to nie jest porządku
R a o to i chłopaki i ich nowe dziewczyny
R na tym zdjęciu widzimy Niall ze swoją towarzyszką
a  tutaj ( wtedy pokazują się zdjęcia bo nie chcemy urazić fanek dziewczyn które miałyśmy dać )

  
 R Hazze oj 1D kiedy wy nie przestaniecie nas szokować na dzisiaj to już wszystko do zobaczenia wkrótce
Kiedy wyłaczyli kamery wściekłem się ogromnie
H Paul tego nie było w planie ! przez ciebie moja dziewczyna teraz płacza najpewniej  jak coś jej się stanie to ty za to odpowiadasz
P Harry uspokój się wiesz dobrze że fanki muszą teraz mieć sensacje bo zaniedługo wychodzi wasza nowa płyta
N co  mnie obchodzi płyta jeżeli
Emily  ona zerwie ze mną  nie daruje sobie tego do holery ja ją kocham
P chłopaki nic nie mogę poradzić
H no to nie wystarczyły już te kłamstwa z zerwaniem musiały być jeszcze zdjęcia nie mam zamiaru udwać że chodzę z tą blondyną
P nie mamy innego wyjścia
Z chłopaki chodzcie nic nie zdziałamy
Wyszliśmy ze studia nadal nie mogłem opanować się kiedy weszliśmy do Torbusa łzy zaczeły lać się z moich oczu
Z perspektywy Mii
Jak on mógł no jak mówił że mnie kocha ale kiedy zobaczyłam te zdjęcia moje serce połamało się obiecywał mi że nie zdradzi mnie ale to zrobił nie liczy się już on nienawidze go z całego serca moje oczy podpuchnęły
Dan Mia nie płacz
M jak mam nie płakać skoro on właśnie mnie już nie kocha
Elka czasem chłopaki muszą mówić to czego nie chcą i my musimy się z tym pogodzić
M nie odbiera telefonów nie nawidze go nienawidze ! wybiegłam z salonu i pobiegłam do pokoju zamknęłam się w nim Emily jak ona to przeżyje kiedy zobaczyła zdjęcie wybiegła z pokoju oby sobie nic nie zrobiła zabije najpierw Harrego a potem Nialla jeżeli Emily zrobi nie przeżyje tego ........



Jest i kolejny rozdział wiecie co trzeba zrobić aby był kolejny 1kom=next
chociaż jeden dziewczyny no xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz