sobota, 7 września 2013

Imagin z Lou cz 2

H ale u Lou to wyjątek musi być szczęściarą 
Lou dobra zamknijcie sie już  to (t.i) a ty Liam coś ostatnio taki rozkojarzony jesteś 
Li ja ? wydaje ci sie
N mi też sie wydaje jak ostatnio gadaliśmy o koncercie to wg nas nie słuchałeś 
Li wcale że nie przewrażliwieni jesteście 
Z kim jest ta wybranka ?
Li nie ważne 
Lou ważne ważne jeśłi ja wam powiedziałem to ty też możesz przecież nikomu nie powiemy 
Li nie bo sie na mnie wkurzysz 
Lou a dlaczego miałbym się wkurzać ? zakochałeś się z (t.i) ? 
Li porąbało cię nie 
Lou to w takim razie w kim ? 
Li w twojej siostrze 
Lou lecisz na moją siostre ? 
Li troche 
H niezla dupa z niej
Li ręce przy sobie Styles 
Lou  i co myślałeś że coś ci zrobie bo lecisz na moją siore ? 
Li może
Lou jesteś debilem pozatym jeśli moja siostra będzie pomagać (t.i) to pewnie ona będzie u nas nocowała więdz masz szanse u (i.t.p) więdz nocujcie dzisiaj u mnie 
N a twoi rodzice ? 
Z może robimy impre ? 
Li nawet może sie udać 
Lou rodzice wyjeżdzajo dzisiaj wieczorem więdz hata wolna 
H no to będzie impra 
Lou chłopaki słyszycie ton owiele się podwyrzszył 
nagle pod dom  (t.i)  podjechał czarny samochód
Li kto to ?
Lou ojciec (t.i)
Nagle z domu wybiegła moja siostra pobiegła pod dom (t.i)
Perspektywa (t.i)
mam jej dosyć ! te głupie wytłumaczenia mam w dupie przez tyle lat myślałam że mam tą normalną rodzinę ale się myliłam 
M przestań już bo musze iść zaraz do pracy
(t.i) kurwa nienawidze cie 
Wybiegłam z domu z walizkami akurat ojciec wrucił
M o co ci chodzi dziecko 
kłuciliśmy się przed domem zauważyłam ze Lou i inni są na dworzu i się przyglądają i dobrze niech się patrzą (i.t.p) też przybiegła szybko ale stała  tyłu moze to i dobrze zaraz do niej podejde 
(t.i) o co mi chodzi dobrze to ja ci powiem bo jestem KURWA ADOPTOWANA o to 
M skąd to wiesz ? 
(t.i) wszystko jest w papierach jak długo chcialaś mnie okłamywać 
M my nie widzieliśmy jak ci to powiedzieć 
(t.i) przez tyle lat nienawidze was
Ojciec - O
O dostajesz wszystko czego chcesz jesteśmy tyle godzin w pracy czego ty jeszcze chcesz 
(t.i) normalniej rodziny nie chce waszej kasy wy mnie nigdy nie kochaliście brzydze się wami a tak przy okzji to mamo może niech ci tata opowie o jego nowych jakby to powiedzieć asystentkach  hmm że się z nimi piepszy tak teraz ci to mówie bo hmm jesteś dzieckiem który ma tylko kase zawasze musiałąm być inna nie mogłam sie zadawać z normalnymi ludzimi nie chodzi mi o (i.t.p) bo gdyby nie ona dawno bym się chyba zabiła 
M ale my cię kochamy 
(t.i) w dupie to mam zapomnijcie że macie córke



No i jest cz 2 sorrki że długo jej nie było ale szkoła wiadomo obowiązki same się nie zrobią przepraszamy że jest taka krótka cz 3 napewno będzie dłuższa zapraszamy do komentowania :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz