piątek, 28 czerwca 2013

Rozdział 8

E nie prawda bo ja przyzwyczajcie że to ja będę miała często racje i w tym Momocie oboje zaczęliście się śmiać
N będę pamiętał o tym może też
Doszliście już do domu

Z perspektywy Mii

Harry jest dla mnie ważny no ale ja już czuje że będzie się działo w tym związku dość sporo ale czas pokaże stara się a to jest dużo spacerowaliśmy tak po parku dużo rozmawiając Harry dał tez autografy fankom i chwile porozmawiał nagle do mnnie podeszła jakaś maleńka dziewczynka
Dialog  dziewczynka ( D)
D czy mogę od ciebie autograf ?
M ale ja nie jestem sławna uśmiechnęłam się do niej lekko ukucnęłam przy niej
D jesteś dziewczyną Harrego to dzięki tobie on jest szczęśliwy a nie wiem czy rzedostane się przed te osoby aby dostać od niego autograf
Rzeczywiście kiedy obejrzałam się w stronę Harrego stało już tam trochę więcej dziewczyn więdz nie diziwłam się małej
M za to że jesteś taka miła dostaniesz autograf masz karteczkę ?
D tak
M no to idziemy wziełam małą na ręce obawiałam się aby któraś z fanek przypadkowo nie zrobiła jej krzywdy
M Harry
H tak ?
M podpisałbys dla tej oto dziewczynki autograf a nie przeciście się przed te dziewczyny
H jasne już się robi
D dzięki
H proszę
M i widzisz masz swój wymarzony autograf
D jesteś naprawdę miła to do zobaczenia
Odstawiłam już dziewczynę a ona pobiegła od razu do mamy uśmiechnęłam się ile może znaczyć taki głupi autograf
M Harry skończyłeś już ?
H tak przepraszam cię  może pójdziemy do domu ?
M okej
Oczywiście bez fotoreporterów się nie obyło już widzę te gazety
Ale takie życie
Do domu szliście powoli wsumie to nie spieszyło wam się szczególnie
M emily już jesteśmy !
E spoko !!
N Emily może ty i Mia poznacie wkońcu reszte naszego zespołu i pójdziemy na jakąś impreze ?
E dla mnie spoko a dla cb Mia ?
M okej
H to  my spadamy a wy się uszykujcie za półtorej godz przyjedziemy po was z całym zespołem
M ok. to do zobaczenia
N narka

Z perspektywy dziewczyn

E Mia i jak tam z Harrym
M no jest bardzo dobrze
M a jak u cb
E też dobrze dobra idziemy się uszykować
M no właśnie dobra myśl
Kazda z nas poszła do łazienki wzięłyśmy prysznic i traz do szafy
E Miaa !!
M co !
E w co się ubierasz ?
M to po to tak się drzesz ?
Było już po 21 umuwione byłyśmy na 21 30
Z perspektywy Emily
Kiedy poszłam do szafy chwile się na nią gapiłam wkońcu wyciągnęłam z nim mój zestaw sukienka raczej krótka oczywiście szpilki i małe dodatki
Mia była pięknie ubrana tez krótka sukienka i szpilki ponieważ je kochamy miała dużo bransoletek bo lubi je nosić  naszyjnik i torbkę
M Emily gotowa ?
E tak
M to czekamy na chłopaków
E my to mamy szczęście
M chyba zasłużyłyśmy wkońcu na to ale i tak trzeba będzie kieyds im o tym opowiedzieć
Nagle Emily dostała dziwny telefon słychac w nim było jakiś szmer i głos męski kojarzyła o doskonale przecież to był Dawid i Kamil
E czego wy chcecie ! ?
M mamy już nowe życie bez was
D i K hahah my wam powiemy kiedy możecie co i jak robić znajdziemy was
M spierdalaj !
E jeszcze zobaczymy !
D i K okaże się koniec rozmowy
E Mia ja się boje !
M ja też ja nie chce tamtego życia
E a myslisz ze ja chce
M dobra idziemy z naszymi chłopakami do klubu będzie dobra zabawa
E jasne
Z perspektywy chłopaków
Dialog między nimi
H Niall i jak może być ?
N jest spoko
H kurde mamy szczęscie że spotkaliśmy takie dziewczyny
N wielkie directioners na pewno je polubią
 H też tak sądze
N dobra chłopaki dzisiaj poznacie Emily moją dziewczynę
H i Mia  moją dziewczyne
Z a ładne są ?
N bardzo
L spoko to jak jedziemy już ?
H no
W niecałe 10 min chłopacy byli już na miejscu
N no to dzwonimy tym dzwonkiem




H spk
E Mia dzwonek otworzysz ?
M jasne
M o hej
H sieeee znaczy siema
Z cześć jestem Zeyn
M Mia J uśmiech
Ja Louis
M ok.
Ja Liam
Cześć wszystkim
M Emily idziesz ?
E tak już
E Hej ja jestem Emily teraz już tylko każdy wrócił swoje imie i wsiadliśmy do limuzyny
Po 15 min byliśmy na miejscu
Z perspektywy Harrego
OMG Mia jest piękna mam szczęscie co do niej teraz musze tylko jej nie zranić bo jak to zrobie to będę debilem świata ale przeciez muszę ją też chronić ona może na mnie zawsze polegać
Z perspektywy Niall
Emily wyglądała rewelacyjnie ona ma gust i ja też xD kocham ją całym sercem nie zchrzanie tego na pewno
W klubie jak zwykle było głośno
Niall wzioł za ręke Emily a Harry Mia  zajeliśmy stolik i przez następne 2 godziny dużo tańczyliśmy  ale nie piliśmy
 Kiedy Emily zobaczyła coś czego się by nie spodziewała zbladła
E Miaa !!
M co ?
E spójrz !
M co oni tutaj robią przy stoliku niedaleko naszego stali Dawid i Kamil
Idziemy z tąd ja się ich boje
E dobry pomysł
E Niall możemy już iść ? proszę cię
N tak nagle
E niestety
M Harry ?
H słucham
M możemy już iść
H jasne
Poczyłyśmy ulgę ale nie na długo chłopacy zauważyli nas kiedy tylko wyszliśmy z klubu zaczęło się podbegli do nas
D i K i co suki mamy was !
  M Spiepszaj odwal się
D i K zamknij ryja 
H dobra odpieprz się
E odwalcie się już wam to mówiłyśmy
D i K kotek idziecie z nami i tyle zaczeli nas szarpać
M zostaw mnie !
E puszczaj !
N dosyć tego !
I zaczeła się chłopaki cofnęli nas troche tym bardziej łapiąc nas za siebie
Stałyśmy za Harrym  i Niellem chowając się za nimi
Z a teraz bardzo ładnie One Direction wam wpierdoli !
L szczera prawda
H to jak panowie zaczynamy ?
N zaraz pokażemy na co nas stać jeżeli chodzi o Emily i Mia
Chłopacy dostali niezły wycisk a 1D nawet nie ruszone Dawid i Kamil uciekli
E Mia znowu zaczęło się powiedziała już płacząc
M co ja w zyciu takiego zrobiłam
Cały czas płakałyśmy nie łatwo jest przeżyć coś takiego
H Mia nie płacz oni nic ni już nie zrobią
M mylisz się to dlatego się tutaj przeprowadziłam z obawy przed nimi ale znowu się zaczęło
Wybuchłam płaczem Harry podszedł do mnie i mocno przytulił
N Emily choć do mnie
Emily przytuliła się do Nialla
E przez tyle lat dręczyli nas w Polsce wońcu kiedy stawiałyśmy opur kończyło się na biciu nas
M nie chce tego znowu tym bardziej że tyle lat już przez to przechodziłam
H macie teraz nas i świetną pracę
N nie zostawimy przeciez was przeprowadzcie się do nas
E sama nie wiem
N żadnego ale i już
M no dobra
H to postanowione
M dziękujemy wam
H kocham cie
M ja ciebie też
Niall całował się z Emily podjechała pod nas taksówka i wszyscy wsiedliśmy do niej
H to panowie dzięki za pomoc
L do usług
Z pamiętajcie że my jesteśmy rodziną
M pamiętamy
E oczywiście
Podjechaliście pod nasz dom ……..




i jest rozdział 8 z racji tej ze są wakacje życzymy wam miłych i napewno wypoczętych wakacji jak zwykle zapraszamy do czytania naszego bloga i pytań na ask prosimy tez o komentarze dla wam POZDRAWIAMY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz