sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 5

Z Perspektywy Emili kiedy tylko wyszłyśmy od razu dostrzegłam Caroline ale też Harrego i Nialla do mnie lekko uśmiechal się Niall w głębi duszy było mi w środku ciepło kiedy go zobaczyłam zadawałam Sb pytanie czemu Caroline nam odraxu nie powiedziała że oni też będą na pokazie
 
Z perspektywy Mii kiedy tylko wyszłyśmy rzucił mi się w oczy Harry co on tu robi ? zadawał Sb pytanie on tylko uśmiechał się do mnie coś w środku poczułam tego dotąd nie czułam z Kamilem to było takiego cos prawdziwego zeszłyśmy z  wybiegu miałyśmy iść 2 razy ale już odzielnie więdz szybko nas przebrali dali nam dosyć dużo biżuteri cały czas myślałam o jednym podeszłam do Emily i zapytałam się jej czy tez to przeżyła NATO ona tylko kiwnęła głową
 
Z perspektywy Emilly to było doyć dziwne przecież kiedy byłam z Davidem tego nie było myślałam że to normalne a tu takie coś kiedy spojrzałam w jego oczy to utonęłam szłam pierwsza więdz chwiciałam jeszcze troche na niego spojrzeć i tak się stało
 
Z perspektywy Nialla kurczę kiedy pierwszy raz zobaczyłem Emily to myślałem że to sen wyglądała pięknie na zdjęciu nie było tego uroku jestem zadowolony że wybrałem z nią sesje zdjęciową  czuję coś do niej muszę ją poznać
 
Z perspektywy Harrego Kiedy zobaczyłem Mie myślałem że coś mi się przywidziało miała piekne oczy w których utonąłem nie chciałem tego przyznać ale w sercu iskrzyło
 
Z perspektywy Mii nasza praca na dzisiaj zakończone ponieważ był to nasz pierwszy wybieg dostalyśmy super zestawy strojów od razu się w nie przebrałyśmy  kiedy tylko wyszłyśmy w łazienek od razu podbiegła do nas Caroline mówiądz że byłyśmy świetne i że chce nam kogoś przedstawić
 
Dialog
 
C – Caroline M – Mia E – Emily H-Harry N-Niall
 
C – Hej dziewczyny  tak jak mówiłam wam to jest Harry i Niall
M – Hej uśmiechnęłam się
E Siemka dałam lekki uśmiech
C dziewczyny jutro jest sesja zdjęciowa i po jej mam dla was niespodziankę którą poczęści wymyślili chłopacy
M- świetnie
C – a i jeszcze najważniejsze słuchajcie dzisiaj jest bal z okazji naszego pierwszego wybiegu w tym roku i trzeba to uczcić niestety ja będę tylko na chwilke więdz wrucicie razem z nimi do domu zapoznacie się troche lepiej bo nocują u was dzisiaj  ale licze na chłopaków że dotrzymają wam towarzysta mówiąć to spojrzała na Harrego i Niala oni uśmiecheneli się
H- dajemy słowo
N-to może my teraz odwieziemy je do domu a sami pojedziemy do swoich aby się przygotować
C-dobry pomysł dziewczyny może tak być ?
M tak
E pewnie chyba nie gryzą wiedz nie ma obaw
H więdz możemy iść ?
Tak powiedziałyśmy w tym samym czasie
Podróż mijała normalnie
N więdz może opowiecie nam cos o sobie ?
E okej więdz tak mamy po 19 lat pochodzimy z Polski studiowałyśmy w Polce w Londynie jesteśmy od niedawna więdz niezadużo tutaj widziałyśmy
M no to wsumie wszystko lubimy grać w siatkówkę raczej nie lubimy się kłucić i jestesmt raczej wrażliwe
H ok. to już coś o was wiemy a jeszcze jedno pytanie jaki jest ideał feceta według was
E ja lubie niebieskie oczy więdz mój musi mieć niebieskie oczy grać na jakimś instrumencie tak jak ja
N a na czym grasz ?
E gitara
N fajnie
E to są moje wymagania
H a twoje Mia ?
M wsumie to brunet ładne oczy szczupły i przedewszystkim taki z którym mogę porozmawiac na dowolny temat chyba to wszystko
 
Z perspektywy Nialla kurczę jak na razie jest dobrze wsumie to opisała cząstke mnie wiedz się ciesze nie wiem jak ona to robi ale kiedy tylko z nią rozmawiam to chce mi się żyć na całego ale widze ze Mia chyba wpadła w oko Harremu pogadam z nim jeszcze jak rucimy do domu
 
Z perspektywy Harrgo
Może być nawet fajnie dzisiaj skoro opisała troche mnie musze z kimś pogadać dobrze że Niall jest ze mną to z przyjacielem chociaż pogadam a przy okazji to troche widać że Niall gapi się na Emily oj coś czuje że to dwie zakręcą nam w głowach ale co taka ich rola eraz najważniejsze to bal i ładnie się ubrać
 
Dojechaliśmy pod nasz dom pożegnałyśmy się z chłopakami i ruszylyśmy w strone domu słychać było pisk opon
 
Z perspektywy dziewczyn
 
 
E słuchaj Mia w co my się wg ubieramy
M pogadałam z Caroline  dała nam oto piękne dwe sukienki
E wiesz co czasem się na coś przydajesz powiedziałam z uśmiechem
M polecam się
E  OMG Mia one są śliczne dobra mamy niecałe półtora godziny na wyjście a swoja drogo to wpadłaś w oko Harremu
M nieprawda a z reszta okoże się jeszcze jak już gadamy na takie temaciki to Horan leci na cb powiedziałam śmiejąc się
E oj tam oj tam to tylko kolega
M uuu zaczyna się
E a ty co ruszaj tyłek Styles na cb czeka
M dobra dobra ale tak prawde mówiąc to nawet mój typ
E szczerze to Niall też mój
M może coś z tego wyjdzie czas pokazę
E zobaczymy
M my tu gadu gadu a sukienki czekają
E właśnie
 
Mia zdecydowała się założyć czarne szpilki których i tak nie widać bo sukienka była długa lekko podręciłam końcówki włosów makijaż i gotowe
Emily założyła piękne miętowe czuenka sukienke i też lekki makijaż oraz  zrobił Sb loczki
 
Z perspektywy Chłopaków
 
H – Niall możemy pogadać  ?
N jasne co się dzieje ?
H szczerze to sam nie wiem chyba się zakochałem
N szczerze to ja chyba też
H słuchaj kiedy tylko ją zobaczyłem to już wiedziałem
N ona działa na mnie w taki sposób że sam się sobie dziwie
H wiem bo widzie jak patrzysz na Emily
N nie bądź skromny też widze jak gapisz się na Mia
H coś czuje że te dziewczyny namieszają nam w głowach
N okaże się
H dobra ubieraj się trzeba pojechac po nasze damy
N hahah już chwila
Jak powiedzieli tak też zrobili
H – Niall jesteś już gotowy ?
N tak to co jedziemy ?
H tak
N a tak swoja ją drogą to może po balu jak będziemy wracać zaprosimy je gdzieś ?
H wsumie to mówiły że nie zwiedzały jeszcze Londynu warto to wykorzystać
N wiedz mamy plan a teraz jedzmy już bo czekają już pewnie
H ok.
 
 
Z perspektywy dziewczyn
 
E – ale oni są punktualni nie ma co
M – przeciez jeszcze 10 min
E a  no tak to co robimy
M słuchaj ja chyba naprawde coś czuje do Harrego
E ja do Nialla chyba też ale teraz mamy szanse aby to udowodnić
M o patrz już są
E ok. to chodzmy wziełam klucze i założyłam kolczyki ponieważ zawsze robie to jako ostanią żecz
 
 
Dialog
 
Dojechaliśmy już do dziewczyn wysiedliśmy z auta i zadzwoniłem dzwonkiem
M – Hej wejdzie my się już zbieramy
N okej
H WoW ale wy woglondacie
N serio świetnie
Dziękujemy
 
Z Persketywy Nialla
OMG kiedy zobaczyłem Emily szczenka mi opadła jej włosy opadały jej na ramiona słabo mi się zrobiło teraz tylko nie spieprzyć tego Balu
 
Z Perspektywy  Harrego
WOW naprawde Mia wyglądała świetnie teraz jeden cel dojechać na bal i dobrze się bawić
 
Z Perspektywy Mii no Harry naprawde dobrze wyglądał no nie powiem ale jest przystojny
 
Z Perspektywy Emili Niall wyglądał słodko teraz musi się udać oni jednak w garniturach to są boscy
 
Jazda nie zajęła nam dużo czasu przez cały czas były rozmowy
H a dziewczyny i jeszcse jedno Karolina mówiła nam abyśmy każdy chłopak z nas wzioł swoją że tak powiem dziewczyne za rękę oczywiście nie oficjalnie ale to się będzie dobrze sprzedawało także Niall z Emily a ja z Mia
Ok. zgodziłyśmy się
Zaczęło się czerwony dywan i oczywiście paparacji …..

prosimy was o komy 2 kom następny rozdzial

1 komentarz:

  1. ale błędy ortograficzne. ;d tego nie da się czytać ;p

    OdpowiedzUsuń