sobota, 15 czerwca 2013

Rozdział 7

Jest i wyczekiwany rozdział 7 przepraszamy że tak długo go nie było ale już jest napewno rozdziały będziemy dodawały już szybciej ;)


E- no też tak sądze ajj co ten Harry robi z ludzmi haha
N-Sugerujesz że ja nie ? zrobił mine zbitego pieska
E-nie no coś ty :D
N- Chodż obudzimy ich
E- niee codz do Mn do pokoju posłuchamu jakiejś muzy czy coś
N – ok.

Z Perspektywy Mii
Obudziłam się i od razu mysł przyszła mi do głowy
Kurcze Niall zakochal się w Emily to przeciez widać szkoda że Harry uważa mnie tylko za koleżankę ale co ja poradze Emily jest ładniejsza

Z Perspektywy Harrego
Chlera musze coś zrobić Mia jest taka wspaniała a ja nawet nie umiem do niej zagadać . Wstyd Styles wstyd

Dialog Mia- M Harry – H
M – Harry bo ja nawet cb nie zapytałam a co ty lubisz w dziewczynach
H lubie jak mają brązowe oczy  i kręconw włosy
Mia pomyślała przecież to troche o mnie uśmiechnęłam się w duszy
H to wsumie wszsytko
M masz małe wymagania :D
H nie potrzebuje wiele
H a masz chłopaka ?
M nie
H  jest cień szansy pomyślałem w głowie
H a dlaczego nie masz chłopaka ?
M bo nie jestem gotowa
M a ty masz dziewczyne ?
H nie
M a dlaczego ?
H bo nie jesteś gotowa
M czy to jest to o czym ja myśle ?
H tak
H możemy porozmawiać ?
M jasne
H Mia podobasz mi się i czuje coś do cb bo ja ja się zako .. zakochałem to jest dla mnie trudne jak ty namieszałas mi w głowie kiedy cie zobaczyłem to już wiedziałem że jesteś tą jedyną
M nawet nie wiesz jak się ciesze bo ja czuje to samo
H jakto ?
M no normalnie
Chciałaś jeszcze coś powiedzieć ale Harry wpił się w twoje usta odwzajemniłaś to
Kiedy już skończył się pocałunek powiedziałaś
M tylko bałam się tobie o tym powiedzieć że taka zwykła dziewczyna jak ja może się zakochać w sławnym chłopaku który ma miliony fanek
H Mia spójrz na mnie jesteś dla mnie wszystkim kocham cie pamiętaj o tym
Pocałowaliście się jeszcze raz ale teraz bardziej namiętnie
Zaczęliście się śmiać
H jeszcze jedno pytanie
M jakie ?
H chcesz zostać moją dziewczyną
M Tak
Harry pocałował cie w policzek
Siedzieliście wtuleni w siebie na kanapie
W tym samym czasie do pokoju wszedł Emily
E haa wiedziałam że macie się ku sobie
M ta twoja szczerość
E no co :P a i jeszcze jedno Harry jeżeli ją tylko skrzywdzisz to masz doczynienia ze mną
H zapamiętam to
Wszyscy zaczeli się śmiać
Do pokoju wszedł Niall
 N uuuu
N- gratuluje stary
H już nie można mieć dziewczyny w tym domu
E haha
H a teraz wybaczcie ale porywam Mie na spacer
E spoko
N okey
M to paa
Wyszli
N no to zostaliśmy sami
E tak to co robimy ?
N sam nie wiem
E jestem głodna a ty ?
E na co masz ochotę ?
N na ciebie powiedział z uśmiechem
E hahah
N możemy porozmawiać ?
E ok
N nie wiem jak zacząć
E poprostu mów prawde
N poprostu podobasz mi się nie wiedziałem jak ci to mam powiedzieć
N kocham cię
E serio ?
N serio ale widze ze chyba ty nie
E Niall kocham Cię ale zaskoczyłeś mnie poprostu
wtedy Niall pocałował cię odwzajemniłaś pocałunek
N a teraz nie jesteś zaskoczona ? :)
E hahaha nie
E to co jemy ?
E co my tu mamy
E ok jest taka piękna noc
N to co do nados :D
E hehe czytasz mi w myślach
N to choć
Poszliście do Nados Fanki odrazu rozpoznały Nialla
E kurde jaki pisk
E Niall daj im pare autografów ja poczekam
N nigdy fanki nie będą ważniejsze od cb
E  kochany jesteś
E ale one też są ważne
Tyle czekałam na cb teraz też poczekam
Niall wzioł mnie za ręke i powiedział
N uciekajmy księżniczko
E mój ty ksiąze
E to choćmy
N wracamy do domu ?
E  ok
w drodze do domu Niall zaczoł się wyglupiać i wzioł mnie na ręce
E postawisz mnie na ziemi xD powiedziałam śmiejac się
N nigdy i pocałował cię namiętnie
E kocham cię
N ja cb bardziej ..........

a oto  kolejny rozdział podoba się ? prosimy jak zwykle o komy i zapraszamy na ask



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz