niedziela, 16 czerwca 2013

Imagin z Lou ( dedykacja dla Dominiki Orzeł )

Hej ten imagin będzie z dedykacją dla Dominiki Orzeł imagin z dedkacja będzie jeszcze jeden dodamy go w najbliższym czasie natomiast jeżeli ktoś chce imagina z dedykacja proszę o kom pot tym imaginem


Role głowne

Louis i Emma

Słońca jak zwykle nie widać bo to przecież Londyn .Szczęście mi dzisiaj dopisuje jutro jade na wycieczke moich marzeń a dokładniej do Paryża
Moje marzenia spełnione chce tam pozwiedzać chyba coś od życia mogę mieć mając 20 lat skończyłam studia i dalej chce się kształcić właśnie w tym państwie a że są wakacje zdążę się jeszcze zapisać ale  przeciez kujonem nie jestem jade też tam dlatego że moja druga połówka a dokładniej jeszcze mi nie znana chce wkońcu kogos poznać wkońcu czas i na to miałam już paru chłopaków ale to tylko trwało około 3-4 miesiące  nie czułam się w nich dobrze .Wylot miałam za pare godzin ponieważ wolalam wylot na noc i dojechać rano tak więdz wylot miałam na godzinkę 22 a była godzina 21 także ostatnie poprawki walizki włożyłam do samochodu przyjaciółka mnie zawoziła wybiła 21 15 powoli  założyłam na nogi moje vansy i gotowe miałam zwykłe czarne rurki bluzę wciąganą i czapkę na włosach lekkie loki miałam ciemne włosy ostatni raz spojrzałam na mój dom i zamknęłam go klucze oddałam przyjaciółce i jechałyśmy dojechałyśmy w niecałe 15 min takzę zacczeło się przytulaanki i całe bzdety bez których bym nie pojechała xD

Popatrzyłam na nią ostatni raz i ruszyłam i stronę samolotu kiedy spojrzałam na miejsca które były wolne ostatnie miejsce było wolne obok całkiem wysokiego bruneta pisał coś na telefonie podeszłam bliżej dialog

E mogę się dosiąść ?

L jasne nie często siadają obok mnie ładne dziewczyny

E dziękuję

L proszę

L to jak masz na imię

E Emma

L Piękne

E dzięki już drugi raz

L hehe

E a jak ty masz na imie

L Louis

E fajne imię wiedz może takie pytanie czemu akurat Paryż ?

L stąd pochodzę ale mieszkam już w Londynie

E okej ja cb wsumie z skądś kojaże

L możliwe poczekaj i wtedy Louis zaśpiewał swoją część w piosence One Way Ore Another
 L i jak może przypominasz już sobie coś ?

E jasne już wiem jesteś jedym z członków One Direction bardzo was lubie

L a to fajnie bo ja lubię ciebię

E widzisz jak się złożyło

E a teraz przepraszam ale chce mi się spać

L śpij śpij obudze cie

E coś ty taki miły hehe

L z natury

E ok. dobranoc

L dobranoc

Lot Minoł spokojnie było około godziny 6 rano kiedy Louis lekko zaczoł cię budzić

L Emily wstajemy wstajemy powiedział że śmiechem z głosie

E aaa no już już wstaję a i dzięki że mnie obudziłeś tak jak obiecałeś

L proszę a i jeszcze zanim odejdziesz mogę cię o coś zapytać ?

E jasne wal śmiało

L dasz mi swój numer ?

E no nie wiem :d no ok. ……………

Podałam numer

L to ja już spadam miło było cb oznac

E cb też narka

Wyjęłam swoje bagaże i skierowałam się do taksówki  dojechała na wskazany adres pod mój hotel dziwnym razem było tam tyle krzyku że szok ciągle jakieś dziewczyny piszczały a no tak 1D i ich koncert a może wybiorę się też na niego będzie zabawnie teraz Pojdę do recepcji
Ledwo się przedostałam a tam co w środku nie było kogo innego niż Louis i reszta 1D stali na boku i o czymś gadali recepca była obok nich wiedz przeszłam akurat obok Louisa podalam moje imie i wtedy Louis spojrzał się właśnie w moją stronę walnął taki uśmiech i od razu do mnie podszedł Emily ! Siema xD

E hej

L znowu się spotykamy co ty tutaj robisz ?

E mieszkam od dzisiaj

L przeznaczenie bo ja też

E hehe ty już taki dowcipny dobra ja już spadam

L poczekaj pomogę ci

L chłopaki ! będę za jakiejś 20 min idę pomóć Emily wszyscy zaczeli robić głośnie uuuuuuuuuu
 L cicho tam !
L zazdroszczą
E okej
E to jak dzisiaj macie koncert ?
L tak tu niedaleko a co wybierasz się ?
E zobaczysz
L ok. to do zobaczenia
E paa
Koncert był za pare godzin weszłam do swojego pokoju od razu położyłam walizke na łóżko i zaczełam szukać jakiś fajnych ciuchów zdecydowałam się na to

Jeszcze drobne poprawki w makijażu fryzura gotowa dzisiaj dosyć długo mi to wszystko zajełoa do koncertu zostało niecałe 40 min
 Zaczełam myśleć o Louisie nawet ładny jest zobaczymy co z tego wyjdzie

Z perspektywy Lou

Emily jest  śliczna chce aby została moją dziewczyną musze jej to powiedzieć na koncercie

Dialog między chłopkami z 1D

L chłopaki ! już jestem
H kto to był ?
L Emma
N ok. może my to już na arene jedzmy bo zostało niecałe 30 min !
Z zbierać się !
L no już już

Emma już się uszykowała ok. mam chyba wszystko to ja już wychodzę bo się spóźnię a miejsca mam aż w 1 rzędzie czyli Louis mnie zauważy haha to będzie niespodzianka dla niego chłopak się zdziwi
 Dojechałam już na arene pokazałam ochroniarzowi bilet i wpuścił mnie orazu poszłam na swoje miejsce obok mnie byłam jakas dziewczyna miejwięcej w moim wieku przywitała mnie ja ja tez na arenie było już duszno Nagle  znajomy mi głos zaczoł krzyczeć JESTEŚCIE GOTOWI !!!!!!!!  takiego krzyku fanek to dawno już nie słyszałam koncert zaczoł się od razu mój wzrok był szczęsliwy po paru taktach piosenki kiedy patrzył na widownie kiedy spojrzał się na mnie zrobił ogromny uśmiech i podszedł do widowni jeszcze bliżej patrzył mi się w oczy akurat była piosenka Little Thins nie tracił ze mną kontaktu wzrokowego odszedł od środka widowni i poszedł bardziej w bok na koncercie bawiłam się świtnie nadszedł jego koniec miałam już wychodzić kiedy ktoś złapał mnie za nadgarstek był to Louis
L idziesz już ?
E tak świetny koncert
L dzięki
L mam ci coś do powiedzenia
E co ?
L podobasz mi się
E naprawdę ?
L tak k—kocham cię
E ja cb też
Pocałowaliśmy się
L to jak zostaniesz moją dziewczyną ?
E jasne



9 miesięcy potem

Jesteś z Lou oświatczyl ci się a teraz razem wychowujecie swojego synka Harrego kochasz go i waszą nową rodzinę lou cię kocha i troszczy się o was 1D dalej istnieje i dobrze się bawi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz