niedziela, 24 listopada 2013

Imagin z Niallem




http://www.youtube.com/watch?v=b-3BI9AspYc

Kłamstwo musiałam po prostu musiałam to zrobić bo co będziesz tracił życie na kogoś kto jest chory na raka ? Po co ci to aby mieć coraz mniej sprawną dziewczynę Tak bardzo cię kocham tak bardzo tęsknię tak bardzo przepraszam osiągnąłeś w życiu bardzo dużo za każdy twój koncert trzymałam kciuki nie chciałam Cię krzywdzić Ten dzień planowałam już dawno przecież ja umieram za pare miesięcy mam operacje która być może mnie uratuje ale ja już dawno straciłam nadzieję to dzwine że przez taką małą rzecz możesz odzyskać życie to moja szansa ale szansa na miłość z tobą niestety gdzieś się zapodziała byliśmy ze sobą już rok w dzisiejszym dni mija tak po prostu bez żadnych wytłumaczeń odeszłam tak poprostu powiedziałam z wielkim bólem serca że Cię nie kocham Dzwoniłeś, pisałeś, przychodziłeś ale ja za każdym razem poprostu wyłączałam telefon i nie otwierałam dobijałeś się ale to nic nie dało nie będziesz tracił życia na mnie nie woguóle nie potrzebną osobę która może w każdej chwili umrzeć mimo że tak bardzo cię kocham nie możemy być razem nie teraz
Wracamy do mojego nudnego życia
Jak co rano  zwlokłam się z łóżka dzisiaj wyjątkowo byłam wyspana i wypoczęta dziwne pomyślałam
zawsze byłam mimo snu masakrycznie wykończona więdz to jakiś cud w miską płatek w ręku usiadłam na kanapie i włączyłam tv a tam natrafiłam na jakiś program plotkarski a tam NIALL HORAN  ZERWAŁ Z DZIEWCZYNĄ JEST ZROZPACZONY kiedy to przeczytałam  zamarłam w środku tutaj pokazali wywiad z Niallem
D - Dzień Dobry dzisiaj w naszym studiu gościmy niezwykłą gwiazdę pop ! przed wami Niall Horan 
N-Cześć Niall uśmiechnął się lekko ale ja dobrze wiem że to był wymuszony uśmiech
D- Niall wszyscy chcemy wiedzieć co tak naprawde stało się z [t.i]
N sam nie wiem kocham ją bardzo nie umiem tak jak z dnia na dzień zmienić uczuć do niej jest i zawsze moim szczęściem moim nałogiem moim światłem w tunelu tak za nią tęsknię
Z moich oczu poleciały łzy mówił to szczerze wiem to
D - No dziewczyna ma wielkie szczeście
N Chyba ja tak wspaniała dziewczyna to nie mogło trwać długo w tym momęcie z jego oczu poleciała łza
D No miejmy nadzieję że [t.i] to oglądała i że wie jak tobie zależy
N ja też chcę tylko powiedzieć jedno [t.i] kocham cię
Wtedy rozryczałam się na dobre myslałam że zapomniał a on dalej mnie kocha uświadomiłam sobie że chce walczyć dla niego dla nas
Cały dzień przesiedziałam z telefonem w ręku zadzwonić czy nie ?
Postanowiłam że nie będę siedziała na kanapie w sobotę więdz ubrałam się i postanowiłam iść na spacer na tam w parku zobaczyłam właśnie jego twarz zakryta w dłoniach nie takiego go zapamiętałam łzy też i mi poleciały z oczu nie zostawie go podbiegłam do niego usiadłam mu na kolanach i prosto w twarz powiedziałam Niespodzianka On zaraz wtulił się we mnie tak jakby nie widział mnie wieczność zbliżył  nasze twarze do siebie i zachłannie pocałował tego mi właśnie brakowało JEGO
N- dlaczego mnie zostawiłaś ?
 [t.i] Niall ja musiałam ale przyszłam cię przeprosić ale ja nie wiem czy możemy być razem
Wtedy w jego oczach zobaczyłam strach
N Nie błagam cię nie zostawiaj mnie
 [t.i] Niall ja mam raka
N nie ty nie możesz umrzeć nie teraz  [t.i] ja ci pomogę nie zostawię cię nigdy
Z jego oczu leciały łzy wiedziałam ze dla niego zawalcze pokonam tą piepszoną chorobę właśnie dla niego


Kilka miesięcy później
Z Niallem jesteś dlaje opiekował sie tobą jak tylko umiał i to właśnie dla niego zwyciężyłaś operacja się udała Niall trzymał za ciebie kciuci teraz już wiesz że mogłas mu powiedzieć prawdę a nie okłamywać

Kiedy już myślisz że się nie pozbierasz poddasz zrób to wstań idz właśnie do niego i powiedz Tęskniłam ..........


Sorry Sorry Sorry nie wiem czy tak dobrze wyszedł ale jak przeczytałaś to zostaw kom :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz