wtorek, 28 maja 2013

Rozdział 4


Z   Z perspektywy Emily obudziłam się około 6 rano samolot miałyśmy na 8  więdz trzeba było wstawać pierwsze co zrobiłam to obudziłam Mie bo wiem że ona to raczej sama nie wstanie ale nie przeszkadza mi to jak mówiłam tak też zrobiłam . Odziwo Mia wstała szybko ubrałyśmy się uczesałyśmy i zrobiłyśmy lekki makijaż bo my to raczej nie jesteśmy fankami ostrego makijażu byłam bardzo wesoła że za pare godz będziemy leciały do Londynu więdz poszłam Sb zrobić śniadanie  kiedy jadłam czały czas rozmawiałam z Mia

 Z perspektywy Mii ogromnie się bałam wyjazdu do Londynu ale miałam moją przyjaciółkę i to trzymało mnie na duchu kiedy już zjadłyśmy było około 6.45 więdz ogólnie szybko nam poszło miałyśmy jeszcze sporo czasu więdz włączyłyśmy telewizor a tam co ? One Direction dają wywiad że za niedługo poznają dwie dziewczyny spojrzałam na Emily na jej twarzy był szeroki uśmiech zresztą na mojej też mówili że na pewno będą miłe i  dadzą Sb rade ponieważ gdyż one SA modelkami będzie z nimi sesja zdjęciowa oczy mi wyszły jak usłyszałam to zdanie

Z perspektywy Emili Gdy tylko to usłyszałam byłam jak slup soli czas szybko minol i zanim skonczył się wywiad podjechała pod nas mama Mii gdyż ona miala nas zawieść  szybko wsiadłyśmy do auto i w niecałe 10 min byłyśmy już na lotnisku nadszedł czas pożegnania

Z prespektywy Mii trudno było mi się rozstać z moją mamą ale co takie życie obyło się bez płaczu szybko uściełam mame i pobiegłyśmy do naszego samolotu serce biło mi jak szalone ale co poradzić emocje zajęłyśmy nasze miejsca i dużo rozmawiałyśmy w trakcie lotu zadzwoniła do nas Caroline (menadzerka ) czy jesteśmy już w samolocie odpowiedziałam jej i powiedziała tylko że widzimy się za niedługo i że czarna limuzyna pod nas podjedzie to się nazywa pierwsza klasa zaczełam robić się senna obudziła mnie Emily powiedziała że już londujemy i zaczęło się przepychanie

Z perspektywy Emili jejku jak  ci ludzie się przepychali wzięłyśmy swoje walizki i zauważyłam lizumyne od razu powiedziałam Mii za dzwi wyszedł szofer który otworzył nam dzwi wsiadłyśmy od razu przywitała nas Caroline przez całą drogę opowiadałyśmy troche o sobie i Polsce była bardzo sympatyczna zaczoł się temat  o one direction powiedziała nam że
Będziemy z dwomi z nimi pozowały ale z kim takie pytania drążyły mi w glowie więdz chłopaki zobaczyli wasze zdjęcia i wybrali że Mia będziesz pozowała z Harrym a Emily z Niellem sami tak zadecydowali . byłam ogromnie szczęśliwa ale też troche przejęta
Dojechaliśmy do dużego domu Caroline od razu powiedziała że tutaj będziemy mieszkały zaparło mi dech w piersiach

Z perspektywy Mii ten dom był cudowny  i nasz to mnie szokowało weszłyśmy ale co było w środku to dopiero było coś meble jak z raju usiadłyśmy na kanapie i Caroline powiedziała też nam że jutro mamy pierwszy wybieg uśmiechnęłam się powiedziała abyśmy się nie malowały przed jutrem bo makijarzystki nas umalują wiedz nie ma potrzeby abyśmy jeszcze my to robiły powiedziałam tylko Okej Caroline musiała już isć od razu spojrzałam na Emily która rozglądała się po całym domu zajęłyśmy swoje pokoje i postanowiłyśmy się wypsać ponieważ byłyśmy wyczerpane Ranek na wybieg maiałyśmy na godz 16 a była 13 wiedz poszłam sprawdzic czy Emily jeszcze śpi naszczęście nie więdz ubrałyśmy się zjadłyśmy coś obydwie wzięłyśmy swoje laptopy troche pograłyśmy i pogadalyśmy i wybiła godzina 15 30 podjechała pod nas Caroline przywitałyśmy się z nią i poszłyśmy do limuzyny w zaledwie 15 min byłyśmy na miejscu od razu pod swoje ręce wzieli nas styliści i makijarzystki za 5 min miałyśmy wychodzić miałyśmy być pierwsze  i nadeszła chwila kiedy tylko wyszłyśmy zobaczyłam coś czego się nie spodziewałam …..


Jeżeli tu już jesteście to zostawcie kom Czytasz= kom to dla nas ważne bo nie wiemy czy kogoś interesuje nasz blog zapraszmy tez na ask 

2 komentarze: