niedziela, 26 maja 2013

Rozdział 1

Perspektywa Emili
 Obudzil mn budzik . Byla 7:20 trzeba bylo sie zbierac na zakonczenie roku
Nadal nie dociero do mn ze razem.z Mio wygralysmy . Zostaniemy modelkami.zadzwoniłam do Mia aby iść z nią na zakończenie roku szkolnego .Szybko.sie ogarnelam i poszlam cos zjesc.Po chwili byla juz u mn.Obie miałyśmy pięknie dopasowane sukienki
wziełam torebke i wyszłyśmy droga do szkoły nie zajmowała nam dużo czasu.Po chwili bylysmy juz na miejscu.zajełyśmy miejsca i dyrektor zaczoł przemawiać.Wtedy po raz pierwszy od naszej klotni zobaczylam Dawida
Wygladal slodko *.*
Usmiechnelam sie do ng sztucznie ale on nawet tg nie zauwazyl nawet na mn nie patrzyl ...
To bolalo....

Z Perspektywy Mii


Kiedy tylko Zauważyłam Davida chciałam go zabić za jego paskudne zachowanie jednak zaraz potem zjawił sie Kamil od naszej kłutni zawet go nie widziałam
i nie chciałam myślałam teraz tylko o Londynie i naszych marzeniach
Dostałysmy z Emily Stypendia i zaraz po tym zakończyła sie przemowa dyrektora więdz każdy się pozegnał i poszedł w swoja strone
za 2 dni miałysmy wylot do Londynu więdz poszłyśmy z Emily na małe zakupy
nocowałam u niej więdz nie martwiłam się godziną

Razem

Wykupilismy chyba polowe sklepu.
Potem poszlismy na lody. Kiedy wracalysmy zobaczylismy ze przed domem Emily stoją ....

1 komentarz: