wtorek, 29 października 2013

Rozdział 24


L nie twoja jeżeli ja kochasz udowodnij jej to Liam przytulił mnie  
H kocham ją nad życie
L wiesz co mam pewien  plan
H jaki ?
L poczekaj
chłopak wyszedł na chwile z Torbusa i przyszedł razem z Niellem
Dobra wiemy że spierdoliliście ale nie ma co się użalać za niedługo wywiad a wy przyznacie się do winy przeprosicie je jak i fanki choć wiemy że wy o tym nie wiedzieliście i przede wszystkim powiecie że je kochacie
N Świetnie
Blondyn od razu podskoczył do góry to chyba ze szczęścia
Ja też się zgodziłem muszę ją odzyskać

 Z perspektywy Emily
W szpitalu było koszmarnie dużo ludzi chorujących na wiele chorób wśród tych ludzi była Ona czemu akurat ona przecież nic nie zrobiła ? Przez tą chorobę i moją  nieuwagę ona jeśli jej stan się nie poprawi może  umrzeć teraz musi odpoczywać a ja mam tego dosyć tego wszystkiego kiedy zobaczyłam gazetę byłam zszokowana nie powinni się tym interesować co się dzieje ale przecież takie są minusy bycia kimś więcej niż tylko człowiekiem byłam u lekarza podał mi wypis ale również kazał pilować Mii musi przytyć bo następna wizyta w szpitalu nie będzie dobrze  Wyszłam z gabinetu kierując się do Sali

Czy to możliwe wyobraź sobie ten którego kochasz którego szanujesz dzięki któremu masz uśmiech na twarzy robi takie cos co wtedy robisz ? jak funkcjonujesz ?......
Właśnie Teraz zdajesz sobie sprawę jak dana osoba jest ważna jak bardzo ją kochasz a co  najważiejsze jak bardzo jesteś uzależniony 
Wszedłam do białego pomieszczenia z zmieszanymi uczuciami miałam ochotę zrobić tylko jedno .....
2 kom = next

Jejuu :* Dzięki dziewczyny za tak fajne komentarze nowy rozdział już gotowy podoba się ? 
Dziękujemy za 2500 wejść :) kochamy Was :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz