wtorek, 15 października 2013

Rozdział 23

Z perspektywy Mii
Obudziłam się z ostrym bólem głowy białe pomieszczenie raziło mnie potwornie w oczy zaczęłam szybciej mrugać z nadzieją że  w końcu coś zobaczę po kilku mrugnięciach ujrzałam że obok mojego łóżka siedzi Emily patrzącą się w okno chyba płakała jej ręka trzymała moją poruszyłam ją aby dać znak Emily że już obudziłam się gwałtownie odwróciła się w moją stronę
E Nawet nie wiesz jak się martwiłam o ciebie więcej nie strasz mnie tak
M ale co się  stało ja nic nie pamiętam
E prawie samochód by cię potrącił na szczęście tylko lekko drasnęło cię Miałaś Wielkie Szczęście
M Nic mi nie jest tak ?
E kochana przyszły twoje wyniki nie są za dobre wynika z nich że jesteś bardzo wychudzona musisz jeść
M przecież ja nie jestem głodna
E od tygodnia nic nie jesz a jak już jesz to zaraz wymiotujesz
M i co teraz ?
E Caroline ma dzisiaj przyjść bo dzisiaj już wychodzisz zaraz idę po wypis muszę cię wyciągnąć z tej cholernej choroby
M dziękuję
E na mnie możesz liczyć a i jeszcze zapoznaj się z tą gazetą
Emily dała mi do ręki ową gazetę  i wyszedła z Sali  z nagłówkiem Dawna miłość Harrego Stylesa ( Mia ) wylądowała w szpitalu  Gdyż Wybiegła z domu prosto na ulicę ale to nie wszystko była też z nią dawna dziewczyna Nialla Horana ( Emily ) ze źródeł wynika że dziewczyna nie ma wielu obrażeń ale jest w strasznym stanie psychicznym oraz choruję od niedawna na anoreksję czy to koniec na powrót Stylesa ?  
Wow oni to normalnie nie mają już o czym pisać tylko o mnie muszą a najgorsze ze napisali Dawna kocham go ale może tak będzie lepiej lepiej jak on będzie sam
Zaraz po przeczytaniu przyszedł Emily z kartką w ręku
E tutaj jest wypis i jak gazeta ?
M bardzo ciekawa oni to już nie mają o czym pisać
Z perspektywy Harrego
Mia nie odbiera telefonów wiem że ją zraniłem  ale ja ją kocham nigdy nie przeszłoby mi przez głowę takie myśli to nie jest prawda  wstałem z łóżka ale nagle to Torbusa wbiegł Liam
H co ty się tak drzesz ?
L Mia jest w szpitalu
H że co !
Zamurowało mnie co się stało przecież była zdrowa to przezemnie ona teraz jest w szpitalu teraz cierpi dobrze że za tydzień mam długi  urlop  muszę ją odzyskać i przede wszystkim przeprosić
L prawie potrącił ją samochód
Liam podał mi gazete na której pisało że moja dawna to zabolało przecież jak się kogoś kocha to nie pisze się ze jest to dawna miłość
Napisali ze wybiegła z domu prosto na ulicę

H Nie to nie może być prawa mówiłem ale że co ona ma anoreksję przecież to taka wesoła dziewczyna  z moich oczu leciały gorzkie łzy nie to nie może być prawa powtarzałem ciągle ……



Jest i rozdział 23 :) znacie zasady 1  kom = next bo będziemy podwyższały :D 

2 komentarze: